Дипломні роботи: Recent submissions

  • Квятковська, Діана Сергіївна (Кафедра академічного та естрадного вокалу та звукорежисури, 2020-02-26)
    У роботі визначено місце української поп-рок музики в сучасній музичній культурі. Виконано наступні завдання: • розглянуто теоретико-методологічні засади дослідження поп-рок-музики; • проаналізовано становлення та ...
  • Бартвіцький, Т. В. (Кафедра академічного та естрадного вокалу та звукорежисури, 2020-02-26)
    У роботі досліджено зародження та основні етапи розвитку стилю етно-рок в Україні. Виконано такі завдання: • розглянуто зародження стилю етно-рок у контексті еволюції стилістики рок-музики; • дано характеристику стилю ...
  • Бабенюк, Марина Олегівна (Кафедра академічного та естрадного вокалу та звукорежисури, 2020-02-26)
    У роботі охарактеризовано специфіку естрадного вокального виконавства на сучасному етапі. Виконано такі завдання: - з’ясовано ґенезу та висвітлено історію естрадного мистецтва; - охарактеризовано жанрові та стильові ...
  • Момренко, Катерина Вікторівна (Кафедра академічного та естрадного вокалу та звукорежисури, 2020-02-26)
    У роботі визначено вплив творчості Елли Фіцджеральд на розвиток джазового вокального мистецтва. Виконано наступні завдання дослідження: - охарактеризовано специфіку вокального джазового виконавства; - висвітлено ...
  • Закалюжний, Сергій Миколайович (Кафедра академічного та естрадного вокалу та звукорежисури, 2020-02-26)
    У роботі розкрито вокальні та інструментальні (біг-бендові) виконавські форми у їх поєднанні. Виконано наступні завдання: 1. Зазначено головні риси джазового мистецтва. 2. Проаналізовано стильовий напрямок джазу ...
  • Данилова, Лілія Олександрівна (Кафедра академічного та естрадного вокалу та звукорежисури, 2020-02-26)
    У роботі комплексно вивчено характеристики бандурного виконавства України, особливості тріо бандуристок - оригінальної форми вокально-інструментального виконавства ХХ-ХХІ ст. Вирішено наступні завдання: 1. Схарактеризовано ...
  • Васьківський, Назар Анатолійович (Кафедра академічного та естрадного вокалу та звукорежисури, 2020-02-26)
    У роботі встановлено та досліджено вплив романсу у процесі становлення української естрадної пісні. Виконано наступні завдання: – ознайомились з феноменом естрадної пісні та теоретичними аспектами жанру; – виокремлено ...
  • Пруський, Юрій Олександрович (Кафедра академічного та естрадного вокалу та звукорежисури, 2020-02-26)
    У роботі досліджено вплив співаків-кастратів на музичну культуру Європи, зокрема, розвиток оперного мистецтва; актуалізовано культурний спадок співаків-кастратів у сучасній бароковій опері. Виконано наступні завдання: ...
  • Змеул, Дар’я Володимирівна (Кафедра академічного та естрадного вокалу та звукорежисури, 2020-02-26)
    У роботі проаналізовано жанрово-стильову палітру творчого доробку Ігоря Поклада та Олександра Злотника та у їх порівнянні. Виконано такі завдання: - дано характеристику поняттям «жанр» та «стиль» у сучасному музичному ...
  • Долженко, Іванна Ігорівна (Кафедра академічного та естрадного вокалу та звукорежисури, 2020-02-26)
    У роботі проаналізовано та проведено порівнянняі пісенної творчості Володимира Івасюка і Миколи Мозгового. Виконано такі завдання: - дано характеристику пісенного жанру, зокрема його композиційним особливостям; - визначено ...
  • Нечаєва, Анастасія Володимирівна (Кафедра академічного та естрадного вокалу та звукорежисури, 2020-02-26)
    У роботі розкрито особливості української пісенної традиції на прикладі особливостей календарно-обрядових пісень села Шабастівка Черкаської області, розглянуто можливості їх збереження та відтворення. Виконано такі завдання: ...
  • Кругляк, Ігор Михайлович (Кафедра академічного та естрадного вокалу та звукорежисури, 2020-02-26)
    У роботі розкрито творчу діяльність Академічного ансамблю пісні і танцю Національної гвардії України в соціокультурному просторі ХХІ століття. Виконані такі задачі: 1. Охарактеризовано перспективи розвитку української ...
  • Сєроштанова, Олена Анатоліївна (Кафедра академічного та естрадного вокалу та звукорежисури, 2020-02-26)
    У роботі охарактеризовано вокальну школу Чернігівщини на прикладі вокально-педагогічної діяльності В. П. Литвинова. Вирішені такі завдання: - визначено опорні віхи становлення й розвитку музичної культури Чернігово-Сіверського ...
  • Овсяннікова, Наталія Юріївна (Кафедра академічного та естрадного вокалу та звукорежисури, 2020-02-26)
    У роботі охарактеризовано українську естрадну пісню на сучасному етапі її розвитку як вагомого чинника культуротворчих процесів в Україні. Вирішено такі завдання: - виокремлено місце пісенного жанру в естрадній музиці ...
  • Кальченко, Альона Ігорівна (Кафедра академічного та естрадного вокалу та звукорежисури, 2020-02-26)
    У роботі охарактеризовано творчість гурту «Бітлз» у контексті розвитку світової та української рок-музики другої половини ХХ – початку ХХІ ст. Виконано такі завдання: - охарактеризовано соціокультурні чинники появи ...
  • Заєць, Вікторія Валентинівна (Кафедра академічного та естрадного вокалу та звукорежисури, 2020-02-26)
    У роботі охарактеризованоі стильову палітру музики сучасних українських композиторів в контексті культурно-мистецьких процесів доби постмодерну. Виконано такі завдання: - охарактеризувано культурно-мистецький простір ...
  • Грищенко, Валентина Іванівна (Кафедра академічного та естрадного вокалу та звукорежисури, 2020-02-26)
    У роботі визначено роль сучасних комп’ютерних технологій як основи нового етапу фіксації музичного матеріалу. Визначено ряд завдань: - охарактеризовано долінійні системи фіксації звуку; - проаналізовано історію ...
  • Воротнікова, Катерина Олександрівна (Кафедра академічного та естрадного вокалу та звукорежисури, 2020-02-26)
    У роботі охарактеризовано оперу як інструмент пропаганди в Третьому Рейху та Радянському Союзі. Виконано такі основні завдання: - розглянуто теоретичні засади пропаганди, її методи, функції та технології впливу; - ...
  • Козлов, Максим Вадимович (Кафедра академічного та естрадного вокалу та звукорежисури, 2020-02-26)
    У роботі виявлено вплив національного художнього спадку та професійного досвіду українських виконавців, зокрема принципу музичного запозичення, на процес формування музичної культури вокаліста-ансамбліста як базової основи ...
  • Костика, Д.А. (Кафедра хореографії, 2019-02-25)