dc.contributor.author |
Денисюк, Жанна Захарівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-21T14:58:28Z |
|
dc.date.available |
2021-12-21T14:58:28Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Денисюк Ж. З. Музейна комунікація в умовах цифровізації // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. 2021. № 3. С. 64–70. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3625 |
|
dc.description |
The purpose of the article is to investigate the process of qualitative transformation of museum
communication at the present stage, which takes place under the influence of digitalization factors. The
methodology of the research consists of the application of analytical, system-functional, and culturological
methods to identify features of technical and technological influence on changing the ways of museum
representation in modern conditions and practical implementation of new forms of museum work mediated
by new technological communications. The scientific novelty of the article is expanding and summarizing
information on the updating of museums of communication strategies developed in connection with the gradual
introduction of digital technologies in museums, and means as well as channels of communication designed
to diversify forms of museum activities. Conclusions. As a result of the study, it was found that information
and computer technologies occupy an important role within the formation of modern museum space, which
can give new representativeness to the museum object and build multifaceted communication with visitors.
Museum communication is increasingly mediated by digital technologies and means of communication, which
directly affect both the way the museum is represented and the aspects of communicating with visitors, the
positioning of museums in terms of the information space. In modern conditions, the visual communication
of the museum communication occupies a significant place, which determines both the representation of the
museum collection in digital format and the special communication channel that forms the field of museum
semantics in the virtual information space. There is no doubt about the role of digital technologies in the
process of musealization, which helps to choose the best ways to adapt the necessary objects for museum
presentation. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Мета роботи – дослідити процес якісного трансформування музейної комунікації на сучасному етапі, що відбувається під впливом чинників цифровізації інформаційно-комунікативних зв’язків,
передачі й трансляції інформації. Методологія дослідження полягає у застосуванні аналітичного,
системно-функціонального та культурологічного методів щодо виявлення особливостей технічного
та технологічного впливу на зміну способів музейної репрезентації в сучасних умовах та практичної реалізації новітніх форм музейної роботи, опосередкованих новими технологічними комунікаціями.
Наукова новизна роботи полягає у розширенні та узагальненні відомостей щодо актуалізації музеями
комунікативних стратегій, що розробляються у зв’язку із поступовим запровадженням у музеях цифрових технологій та засобів і каналів комунікації, що покликані урізноманітнювати форми музейної
діяльності. Висновки. У результаті проведеного дослідження встановлено, що у формуванні сучасного музейного простору вагому роль відіграють інформаційні та комп’ютерні технології, що здатні
надавати нової репрезентативності музейному предмету та вибудовувати багатосторонні комунікативні зв’язки з відвідувачами. Музейна комунікація все більшою мірою опосередковується цифровими
технологіями та засобами зв’язку, що безпосередньо впливають як на спосіб музейної репрезентації,
так і на способи комунікації з відвідувачами, позиціювання музеїв в інформаційному просторі. В сучасних умовах значне місце посідає саме візуальність музейної комунікації, що обумовлює як представленість музейного зібрання у цифровому форматі, так і особливий канал зв’язку, що формує поле
музейної семантики у віртуальному інформаційному просторі. Безсумнівною є роль цифрових технологій у процесах музеалізації, що сприяє вибору оптимальних способів адаптації необхідних об’єктів для
музейного представлення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.subject |
музейна комунікація |
uk_UA |
dc.subject |
музей |
uk_UA |
dc.subject |
експозиція |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційний простір |
uk_UA |
dc.subject |
візуальна комунікація |
uk_UA |
dc.subject |
віртуальний музейний простір |
uk_UA |
dc.subject |
музеалізація |
uk_UA |
dc.title |
Музейна комунікація в умовах цифровізації |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Museum communication in the conditions of digitalization |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |