dc.contributor.author |
ТАРЧИНСЬКА, ЮЛІЯ ГЕОРГІЇВНА |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-29T15:37:11Z |
|
dc.date.available |
2021-12-29T15:37:11Z |
|
dc.date.issued |
2002 |
|
dc.identifier.citation |
Тарчинська Ю. Г. Формування у студентів-інструменталістів навичок виразного виконання в процесі вивчення курсу "Загальне фортепіано" : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. пед. наук : спец. 13.00.02 "Теорія та методика навчання музики і музичного виховання" / Юлія Георгіївна Тарчинська ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. К., 2002. 20 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3677 |
|
dc.description |
In the thesis the scientific prerequisites for efficient formation of expressive performance skills for students of different music specializations during the process of mastering the course “General Piano” have been examined. The primary importance of the process of rational forming the tone-making culture for the optimal education of an interpreter-pianist has been substantiated; the criteria for the appraisal of the formation process have been revealed; the state of students’ mastering the expressive performance skills – as the grade of comprehension and application by non-pianists those means, which provide the expressiveness for the performing interpretation of music texts - has been investigated.
There has been proved, that the efficiency of training in the “General Piano” class increases owing to the well-directed formation of basic performing experience and music-artistic thinking for the future specialists, in particular: system of performing techniques, which contribute for stylistically grounded tone-making in the interpretation of piano music in various artistic genres. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У дисертації розглянуто наукові передумови ефективного формування у студентів різних музичних спеціалізацій навичок виразного виконання у процесі вивчення курсу “Загальне фортепіано”. Обґрунтована першочергова важливість для оптимізації виховання інтерпретатора-піаніста процесу раціонального формування його звукотворчої культури; виявлено критерії оцінки сформованості та досліджено стан оволодіння студентами навичками виразного виконання як міри осмислення і використання непіаністами тих засад, що забезпечують виразність музичної інтерпретації нотного тексту. Доведено, що ефективність навчання в класі загального фортепіано зростає завдяки цілеспрямованому формуванню у майбутніх фахівців базового виконавського досвіду та музично-художнього мислення, а саме: системи ігрових прийомів, що сприятимуть стилістично виправданому звукотворенню в інтерпретації фортепіанної музики різних мистецьких напрямів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Київський національний університет культури і мистецтв |
uk_UA |
dc.subject |
студенти-інструменталісти |
uk_UA |
dc.subject |
навички виразного виконання |
uk_UA |
dc.subject |
виразне виконання |
uk_UA |
dc.subject |
курс “Загальне фортепіано” |
uk_UA |
dc.subject |
музична спеціалізація |
uk_UA |
dc.subject |
інтерпретатор-піаніст |
uk_UA |
dc.subject |
звукотворча культура |
uk_UA |
dc.subject |
культура |
uk_UA |
dc.subject |
музична інтерпретація |
uk_UA |
dc.subject |
музично-художне мислення |
uk_UA |
dc.subject |
фортепіанна музика |
uk_UA |
dc.subject |
музика |
uk_UA |
dc.subject |
Державна національна програма “Освіта” (Україна ХХІ століття) |
uk_UA |
dc.subject |
вища освіта |
uk_UA |
dc.subject |
студентіи-непіаністи |
uk_UA |
dc.subject |
студенти |
uk_UA |
dc.subject |
фортепіанне виконавство |
uk_UA |
dc.subject |
навички виразного звуковидобування |
uk_UA |
dc.subject |
виразне звуковидобування |
uk_UA |
dc.subject |
методика викладання |
uk_UA |
dc.title |
ФОРМУВАННЯ У СТУДЕНТІВ-ІНСТРУМЕНТАЛІСТІВ НАВИЧОК ВИРАЗНОГО ВИКОНАННЯ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ КУРСУ “ЗАГАЛЬНЕ ФОРТЕПІАНО” |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Formation for the students-instrumentalists expressive performance skills during the process of mastering the course “General Piano" |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |