Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дерман, Ліля Миколаївна
dc.date.accessioned 2022-01-17T08:29:03Z
dc.date.available 2022-01-17T08:29:03Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Дерман Л. М. Становлення та розвиток індустрії моди в Україні // Мистецтвознавчі записки. 2020. Вип. 38. С. 30-34. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3732
dc.description Purpose of the article. Based on a critical analysis of the material and analysis of the origin and formation of the fashion industry in Ukraine to determine its components and characterize the principles of their work. Methodology. The specifics of the study logically affected its methodological principles. Accordingly, methods such as analysis, synthesis, analogy, as well as comparative-historical and systemic approaches were used. Such a methodological basis allowed us to compare the formation and development of the fashion industry in Ukraine and abroad in historical, cultural, and fashion discourses. The scientific novelty of the work is to determine the components of the fashion industry of Ukraine, its development, and its role in the development of national culture and preservation of national identity. Conclusions. The birth of the fashion industry has taken place in Ukraine since the 1990s. In Ukraine, doing business with key players in the market of the fashion industry, those who actually perform the function of fashion designers differ from the world's traditional forms. It can be concluded that in Ukraine it is possible to distinguish between companies that position themselves as a trademark, as well as companies that act as design brands that often work on tolling schemes. uk_UA
dc.description.abstract Мета роботи. На підставі критичного опрацювання матеріалу та аналізу зародження та становлення fashion-індустрії в Україні визначити її складові та охарактеризувати принципи їх роботи. Методологія. Специфіка дослідження логічно відбилася на його методологічних засадах. Відповідно до цього, були використані такі методи як: аналіз, синтез, аналогія, а також порівняльно-історичний та системний підходи. Така методологічна база дозволила зіставити формування та розвиток модної індустрії в Україні та за її межами в історико-культурному та модному дискурсах. Наукова новизна роботи полягає у визначенні складових fashion-індустрії України та її розвитку та ролі в розвитку національної культури та збереженні національної ідентичності країни. Висновок. На теренах України, починаючи з 1990-х років, відбулось зародження fashion-індустрії. В Україні ведення бізнесу ключових гравців на ринку fashion-індустрії, тобто тих, хто фактично виконує функцію дизайнерів одягу, відрізняється від світових традиційних форм. Можна зробити висновок про те, що в Україні можна розрізняти компанії, які позиціонують себе як торговельну марку, а також компанії, які виступають як дизайнерські бренди, що часто працюють за толінговими схемами. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject fashion-індустрія uk_UA
dc.subject підприємства uk_UA
dc.subject дизайнерські бренди uk_UA
dc.subject толінгові контракти uk_UA
dc.subject Залевський Олексій uk_UA
dc.subject Пустовіт Лілія uk_UA
dc.subject мода uk_UA
dc.title Становлення та розвиток індустрії моди в Україні uk_UA
dc.title.alternative Formation and development of the fashion industry in Ukraine uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу