Electronic National Academy of Ukraine on Culture And Arts Management Staff Institutional Repository

Вплив сучасного мистецтва на архітектоніку друкованих рекламних видань

Show simple item record

dc.contributor.author Кузьмінець, Микола Петрович
dc.contributor.author Тишкевич, Катерина Іванівна
dc.date.accessioned 2022-01-17T08:36:19Z
dc.date.available 2022-01-17T08:36:19Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Кузьмінець М. П., Тишкевич К. І. Вплив сучасного мистецтва на архітектоніку друкованих рекламних видань // Мистецтвознавчі записки. 2020. Вип. 38. С. 35-39. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3733
dc.description Purpose of Research. The purpose of the research is to analyse the influence of contemporary art on the architecture of printed advertising publications as a factor in the development of visual messages with cultural principles of the world perception. Methodology. The methodology of the research is based on the use of a set of tools: axiological approach has allowed to establish patterns of formation, manifestation and development of printed advertising publications, elucidation of the content and value status of design in contemporary art, historical method has been used to establish chronological sequence of formation, formation and development of advertising design architecture. Scientific Novelty. The scientific novelty is to highlight the essence of the architecture of print advertising and the influence of contemporary art on the formation of visual communication. Conclusion. Thus, the authors have defined the communicativeness as the main feature of modern society, the issue of the influence of modern art on the architecture of printed publications. Today, visual messages (any product of graphic design, printed advertising) form stereotypes of behavior in various spheres of life. Works of design, as well as architectural, are close to the forms of modernist art, despite the fact that the design, related to the architectural sense of artistic activity, is separated from architecture and not identical to art. To theoretically substantiate this assumption, we can compare art and design at the level of their creative methods. In addition, art history should be reviewed with specific Ukrainian material, ranging from the peculiarities of the national visual and plastic speech to the peculiarities of Ukraine's integration into the world community in accordance with the Ukrainian mentality. uk_UA
dc.description.abstract Мета роботи. Проаналізувати вплив сучасного мистецтва на архітектоніку друкованих рекламних видань як фактору розвитку візуальних повідомлень з культуротворчими засадами сприйняття світу. Методологія дослідження ґрунтується на застосування комплексу інструментів: аксіологічний підхід дозволив встановити закономірності формування, прояву та розвитку друкованих рекламних видань, з’ясування змістовного та ціннісного статусу дизайну в сучасному мистецтві, історичний метод використано для встановлення хронологічної послідовності виникнення, формування та розвитку архітектоніки дизайну рекламних видань. Наукова новизна. Полягає у розкритті сутності архітектоніки друкованих рекламних видань та вплив сучасного мистецтва на формування візуального повідомлення. Висновок. Отже, зважаючи на комунікативність як основну рису сучасного суспільства, питання впливу сучасного мистецтва на архітектоніку друкованих видань є надзвичайно актуальною. Сьогодні візуальні повідомлення (будь-який продукт графічного дизайну, тобто друковане рекламне видання) програмують не лише наше відношення до світу і до себе самих, вони формують стереотипи поведінки в різних сферах життя. Твори дизайну, так само як і архітектурні, близькі формам модерністського мистецтва, незважаючи на те, що дизайн, що відноситься до архітектонічну увазі художньої діяльності, відділений від архітектури і не тотожний мистецтву. Щоб теоретично обґрунтувати це припущення, можна порівняти мистецтво і дизайн на рівні їх творчих методів. Крім того, мистецтвознавство має бути навантажене специфічним українським матеріалом, починаючи від особливостей національного візуально-пластичного мовлення до особливостей інтеграції України у світову спільноту, узгоджену з українською ментальністю. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject мистецтво uk_UA
dc.subject архітектоніка uk_UA
dc.subject друковані рекламні видання uk_UA
dc.subject візуальні повідомлення uk_UA
dc.subject графічний дизайн uk_UA
dc.title Вплив сучасного мистецтва на архітектоніку друкованих рекламних видань uk_UA
dc.title.alternative The influence of contemporary art on the architectonics of printed advertising edition uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account