Короткий опис(реферат):
Мета роботи. Визначити сутність культури керування документацією, як складника
інформаційної культури організації, розкрити та проаналізувати її основні елементи,
намітити напрями її вдосконалення в аспекті формування корпоративної культури організації.
Методологія дослідження полягає у застосуванні інформаційного методу та методу сходження
від абстрактного до конкретного. Наукова новизна роботи полягає в розширенні уявлень про
культуру керування документацією як складника інформаційної культури особистості з однієї
сторони та інформаційної культури організації з іншої. Інформаційна культура організації, в
свою чергу, подається як складник її організаційної культури з однієї сторони та інформаційної
культури суспільства з іншої. Висновки. Культуру керування документацією, як продукт сукупної
діяльності й головний об’єкт культурної творчості персоналу організації можна подати як
складну, багатоаспектну структуру, що включає знання нормативних актів щодо керування документаційними процесами в Україні, навички долучати інформацію до ІАС та управляти
нею, спроможність працювати з документами в ІАС, здатність здійснювати інформаційний
моніторинг, спроможність зберігати інформацію та швидко її знаходити в електронному архівному
підрозділі. Поєднання основних елементів культури керування документацією ґрунтується на
принципах комплексності, диференційного підходу та безперервності й дає нове бачення та
розуміння необхідності колективної роботи над створенням інформаційних документів. Культуру
керування документацією доповнюють навички володіння науково-методичними засадами захисту
інформації від несанкціонованого доступу до неї.
Суть розробки, основні результати:
Purpose of the article. Determine the nature of the culture of the records management as a component
of the information culture of the organization, to reveal and analyze its main elements, outline directions
for its improvement in the aspect of forming the corporate culture of the organization. The methodology of
the research is to apply the information method and the method of ascent from the abstract to the concrete.
The scientific novelty of the work is to expand the perceptions about the culture of records management as
a component of the information culture of the individual on the one hand and the information culture of the
organization on the other. The information culture of the organization, in its turn, is presented as a component
of its corporate culture and as a component of the information culture of the society in general. Conclusions.
A culture of the records management as a product of joint activities and the main object of cultural creativity of
the personnel of an organization can be presented as a complex, multi-dimensional structure that includes the
ability to perform knowledge of normative acts in relation to records management in Ukraine, skill to attach
information to informative system and manage her, possibility to work with documents in informative system,
ability to carry out the informative monitoring, possibility to keep information and quickly to find her in the
electronic archived subdivision. The combination of the main elements of the culture of records management of
information is based on the principles of complexity, differential approach and continuity principle and gives
a new vision and understanding of the need for collective work on the creation of information documents. The
culture of the records management of information is complemented by the skills of possessing scientificallymethodical
principles of private from an unauthorized division to her.