Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бондаренко, Вікторія Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2022-01-18T11:36:16Z | |
dc.date.available | 2022-01-18T11:36:16Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Бондаренко В.І. Реалізація концепції «Повсюдного навчання u-learning» за допомогою мобільних технологій // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. 2020. № 1. С. 136-143. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3760 | |
dc.description | The purpose of the article is to explore the concept of mobile learning m-learning which actively evolves into the concept of ubiquitous learning, a continuous self-improvement process using a variety of information devices from a computer to a smartphone or tablet. The use of mobile information and communication technologies as an effective means of providing access to educational content has been analyzed. The use of mobile applications of promising and effective means of access to educational resources in the process of self-education is explored in detail. The methodology of the research is to apply a set of general scientific methods: analysis, synthesis, logical method, method of visualization of research results. These methods made it possible to study the essence of the subject under study and to argue the author's opinion on the problem outlined. The scientific novelty of the work is to expand ideas about the possibilities of mobile technologies in the process of self-education. The use of mobile applications remains relevant in the process of self-education, as an important factor in obtaining and replenishing knowledge, self-improvement in the professional and non-professional spheres. Conclusions. Through the analysis of mobile educational applications, statistics and feedback on their use, the popularity of educational mobile applications that provide access to free online courses by leading scholars, think tanks, and universities in the world have proven to be popular. The importance of interactivity as a factor of the integrated approach to providing educational process, creation of information products at the intersection of science, art, and virtual reality, is introduced, introducing into the educational process of game technologies and technologies of the complementary reality. | uk_UA |
dc.description.abstract | концепцію повсюдного навчання u-learning (ubiquitous learning), безперервного процесу самовдосконалення за допомогою різноманітних інформаційних пристроїв від комп’ютера до смартфона чи планшета. Проаналізувати використання мобільних інформаційно-комунікаційних технологій як ефективного засобу надання доступу до освітнього контенту. Детально дослідити використання мобільних застосунків як перспективних та дієвих засобів доступу до освітніх ресурсів в процесі самоосвіти. Методологія дослідження полягає в застосуванні комплексу загальнонаукових методів: аналізу, синтезу, логічного методу, методу візуалізації результатів дослідження. Дані методи дали можливість вивчити сутність досліджуваного предмету та аргументувати думку автора щодо окресленої проблеми. Наукова новизна роботи полягає в розширенні уявлень про можливості мобільних технологій в процесі самоосвіти. Використання мобільних застосунків зберігає актуальність в процесі самоосвіти, як важливий чинник отримання та поповнення знань, самовдосконалення особистості в професійній і непрофесійній сферах. Висновки. Шляхом аналізу мобільних застосунків освітнього спрямування, статистичних даних та відгуків щодо їх використання доведено популярність освітніх мобільних застосунків, які надають доступ до безкоштовних онлайн-курсів провідних науковців, лідерів думок та університетів світу. Обгрунтовано значення інтерактивності як чинника комплексного підходу до забезпечення освітнього процесу, створення інформаційних продуктів на перетині науки, мистецтва та віртуальної реальності, запроваджуватя в освітній процес ігрових технологій та технологій доповненої реальності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | мобільні застосунки | uk_UA |
dc.subject | інноваційні мобільні технології | uk_UA |
dc.subject | інтернет | uk_UA |
dc.subject | суспільство знань | uk_UA |
dc.subject | самоосвіта | uk_UA |
dc.subject | u-learning | uk_UA |
dc.title | РЕАЛІЗАЦІЯ КОНЦЕПЦІЇ «ПОВСЮДНОГО НАВЧАННЯ U-LEARNING» ЗА ДОПОМОГОЮ МОБІЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ | uk_UA |
dc.title.alternative | IMPLEMENTATION OF THE CONCEPT OF U-LEARNING» BY MEANS OF MOBILE TECHNOLOGIES | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |