Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Степурко, Віктор Іванович | |
dc.contributor.author | Степурко, Наталія Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2022-01-18T12:40:07Z | |
dc.date.available | 2022-01-18T12:40:07Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Степурко В. І., Степурко Н. М. Етнокультурологічний вимір хорової школи Павла Муравського // Мистецтвознавчі записки. 2020. Вип. 38. С. 123-127. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3763 | |
dc.description | The purpose of the article is to determine the ethnocultural component of the choral school of Pavel Muravsky in the context of social and artistic manifestations of the living space of Ukraine. The research methodology is aimed at revealing the influence of the ideas of sacredness in the work of the Ukrainian choirmaster, as opposed to the materialist attitude of the socio-cultural environment; determining the essence of the creative directions of his choral school, formed in practice and expressed in the book "My choral school." The scientific novelty of the work in identifying the ethnocultural component of the creative method, revealing the narrative concepts of the school of Paul Muravsky and his understanding of choral art a cappella (unaccompanied) as a national ethnocultural idea of the relationship in the Ukrainian philosophy of art. Conclusion. P. Muravsky's choral school is based on the national tradition of a cappella singing, which professes the primordial beauty of vocal melody and the sacred significance of group performance as a manifestation of ethnocultural unity of society. | uk_UA |
dc.description.abstract | Мета роботи полягає у визначенні етнокультурологічної складової хорової школи Павла Муравського в контексті соціальних та мистецьких виявів буттєвого простору України. Методологія дослідження спрямовується на розкриття впливу ідей сакральності у творчості українського хормейстера, на противагу матеріалістичній установці соціокультурного середовища; визначення сутності творчих напрямів його хорової школи, сформованих у практичній діяльності та висловлених у книзі «Моя хорова школа» [3]. Наукова новизна роботи у виявленні етнокультурологічної складової творчого методу, розкритті наративних концептів школи Павла Муравського і його розуміння хорового мистецтва a cappella (без супроводу), як національної етнокультурологічної ідеї святовідношення в українській філософії мистецтва. Висновок. Хорова школа П. Муравського ґрунтується на національній традиції співу a cappella, що сповідує споконвічну красу вокальної мелодики і сакральну значимість гуртового виконавства як вияв етнокультурологічної єдності суспільства. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | соціокультурне середовище | uk_UA |
dc.subject | етнокультурологічний вияв | uk_UA |
dc.subject | ідея сакральності | uk_UA |
dc.subject | спів a cappella | uk_UA |
dc.subject | вокальна мелодика | uk_UA |
dc.subject | патерни музичного мислення | uk_UA |
dc.subject | Муравський Павло | uk_UA |
dc.subject | хорова школа | uk_UA |
dc.title | Етнокультурологічний вимір хорової школи Павла Муравського | uk_UA |
dc.title.alternative | Ethnocultural dimension of Pavlo Muravsky’s Choir School | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |