Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кушнір, Тарас Ігорович | |
dc.date.accessioned | 2022-01-19T09:34:35Z | |
dc.date.available | 2022-01-19T09:34:35Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Кушнір Т. І. Еволюція сприйняття інтерпре-таційних версій симфонії для мішаного хору a cappella «Страсна седмиця» Святослава Луньова // Мистецтвознавчі записки. 2020. Вип. 38. С. 165-169. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3771 | |
dc.description | The purpose of the article is to identify the characteristic conditions under which the singer's performance of the same work is improved under different time and professional conditions. The methodology is primarily in the analysis of the conductor's work by the performer, which involves a combination of empirical methods and general scientific methods of analysis and synthesis. An important method of research was the comparative method, which allowed on the basis of comparison on certain parameters to identify features of performing interpretations and perceptions of a musical work. The scientific novelty of the work is in coverage of different conductors interpretive versions by the direct participation of the creative process, not the listener, who evaluates the conductor's work based on the experience, gained while listening to a concert. Conclusions. The practical experience of performing Svyatoslav Lunyov's "Strasna sedmytsia" by different groups and in certain periods of personal professional development allowed to identify the main criteria that influence the interpretative approaches of conductors to the production of this work (the quantitative composition of performers, principles of conductors, chronotopic aspect), which provide quality implementation of the composer's ideas, and identify important aspects of rehearsal and concert performance that influenced personal perception and the performer's understanding of the depth of the music created by the composer. | uk_UA |
dc.description.abstract | Мета роботи. Bиявити ті характерні умови, при яких удосконалюється виконавське сприйняття співаком одного і того ж твору при різних часових та професійних умовах. Методологія дослідження полягає, передусім, в аналізі диригентської роботи зі сторони виконавця, що передбачає поєднання емпіричного методу та загальнонаукових методів аналізу і синтезу. Важливим методом дослідження став компаративний метод, який дозволив на основі порівняння за певними параметрами виявити особливості виконавських інтерпретацій та сприйняття музичного твору. Наукова новизна роботи полягає у тому, що висвітлення інтерпретаційних версій різних диригентів ведеться зі сторони безпосереднього учасника творчого процесу, а не слухача, який оцінює диригентську роботу на основі досвіду, що він здобув під час прослуховування концертного виступу. Висновки. Практичний досвід виконання «Страсної Седмиці» Святослава Луньова у складі різних колективів та в певні періоди особистого професійного розвитку дозволив виокремити основні критерії, які вплинути на інтерпретаційні підходи диригентів до постановки цього твору (кількісний склад виконавців, принципи роботи диригентів, хронотопічний аспект), які забезпечують якісну реалізацію задумів композитора, та виявити важливі аспекти репетиційного процесу та концертного виконання, що вплинули на особистісне сприйняття та розуміння виконавцем глибини музики, створеної композитором. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | хорова симфонія | uk_UA |
dc.subject | Страсна седмиця | uk_UA |
dc.subject | виконавські версії | uk_UA |
dc.subject | інтерпретація | uk_UA |
dc.subject | особистісне сприйняття | uk_UA |
dc.subject | Луньов Святослав | uk_UA |
dc.title | Еволюція сприйняття інтерпретаційних версій симфонії для мішаного хору a cappella "Страсна седмиця" Святослава Луньова | uk_UA |
dc.title.alternative | Perception evolution of interpretive versions of the symphony for mixed choir a cappella "Strasna sedmytsia" by Svyatoslav Lunyov | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |