Короткий опис(реферат):
Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія» з фундаментальних та прикладних
проблем інформаційно-документаційного циклу, насамперед, висвітленню наукової дискусії з
існуючих проблем розвитку інтегрованої спеціальності «Інформаційна, бібліотечна та архівна
справа» як навчальної і наукової дисципліни і протиріч, породжених її введенням та визначенню
перспектив дальшого розвитку документознавчої освіти. Методологія дослідження полягає в
застосуванні сукупності методів: історико-діалектичного, порівняльного, формальної логіки, аналізу
і узагальнення. Зазначений методологічний підхід дав змогу комплексно проаналізувати дискусію,
що має місце на сторінках журналу «Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія» з
проблем сучасного стану документознавства і зробити відповідні наукові висновки. Наукова новизна
отриманих результатів полягає у комплексному аналізі опублікованих в журналі «Бібліотекознавство.
Документознавство. Інформологія» праць, присвячених сучасному стану документознавства в
Україні, науковому осмисленні його проблем та наданні наукових та практичних пропозицій щодо
місця і ролі журналу у їх актуалізації. Висновки. Журнал «Бібліотекознавство. Документознавство.
Інформологія» став своєрідним дискусійним майданчиком для обговорення широкого кола сучасних
проблем документознавства, бібліотекознавства, інформології, зокрема породжених створенням
нової спеціальності 029 – Інформаційна, бібліотечна та архівна справа. Водночас, наукова дискусія з
означених проблем на сторінках журналу є недостатньою і потребує якісно нового рівня.
Суть розробки, основні результати:
The purpose of the article. The article is devoted to the analysis of a number of articles published
in the journal “Library Science. Record Studies. Informology” on fundamental and applied problems problems of development of integrated specialty ”Information, library and archival services“ as an
academic and scientific discipline and contradictions caused by introduction and definition of prospects
of further development of Record Studies education. The methodology consists of the application of
a set of methods: historical-dialectical, comparative, formal logic, analysis, and generalization. This
methodological approach allowed a comprehensive analysis of the discussion that takes place on the
pages of the journal “Library Science. Record Studies. Informology“ on the problems of the current state
of document science and make appropriate scientific conclusions. The scientific novelty of the obtained
results lies in a comprehensive analysis of those published in the journal “Library Science. Record
Studies. Informology“ of works devoted to the current state of document science in Ukraine, scientific
understanding of its problems, and providing scientific and practical proposals on the place and role
of the journal in their updating. Conclusions. Journal “Library Science. Record Studies. Informology”
became a kind of discussion platform for discussing a wide range of modern problems of document
science, library science, informology, in particular, generated by the creation of a new specialty 029 –
Information, library and archival services. At the same time, the scientific discussion on the identified
problems on the pages of the journal is insufficient and will r equire a qualitatively new level.