Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Візуальна мова кольору: авторська концепція комплексного дослідження

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Прищенко, Світлана Валеріївна
dc.date.accessioned 2022-01-20T08:46:57Z
dc.date.available 2022-01-20T08:46:57Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Прищенко С. В. Візуальна мова кольору: авторська концепція комплексного дослідження // Мистецтвознавчі записки. 2020. Вип. 37. С. 16-21. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3786
dc.description The purpose of the article is to reveal the author’s concept of understanding the visual language and functions of Colour. The methodology is based on an interdisciplinary approach, which allows us to comprehensively study the color and determine its important expressive role in contemporary Visual Culture. Scientific novelty. The essence of a comprehensive study of color has been substantiated: its theory and practice, personalities, institutions, materials, and the impact of computer technologies. The interaction of color in Art, Design, Advertising, Science is proved. Considering the problems of special terminology, the illustrated glossary is proposed, which includes definitions of many components the color harmony, synergistic possibilities of color and its semiotic transformations, the main features of artistic styles, and a number of concepts of related industries. Conclusions. On the basis of art-historical, functional, system-structural analysis, the author proposes the presentation of concept the world achievements of a Colour Science. Comparative analysis of sites the design products, fashion, interior, advertising, web-graphics revealed a certain pretentiousness and current trends in the use of color information. uk_UA
dc.description.abstract Мета статті – розкрити авторську концепцію розуміння візуальної мови та функцій кольору. Методологія базується на міждисциплінарному підході, який дозволяє всебічно вивчити колір і визначити його вагому експресивну роль у сучасній візуальній культурі. Наукова новизна. Обґрунтовано сутність комплексного дослідження кольору: його теорії та практики, персоналій, інституцій, матеріалів, впливу комп’ютерних технологій тощо. Доведено взаємодію кольору у мистецтві, дизайні, рекламі, науці. Розглядаючи проблеми фахової термінології, запропоновано ілюстрований глосарій, який містить визначення багатьох складових колірної гармонії, синергетичних можливостей кольору і його семіотичних трансформацій, основних рис мистецьких стилів та низки понять суміжних галузей. Висновки. На основі історико-мистецтвознавчого, функціонального, системно-структурного аналізу запропоновано авторську концепцію презентації світових досягнень науки про колір. Компаративний аналіз сайтів з предметного дизайну, моди, інтер’єру, реклами, web-графіки виявив певну претенціозність та трендовість у використанні відомостей про колір. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject семіотика кольору uk_UA
dc.subject кольорознавство uk_UA
dc.subject естетика uk_UA
dc.subject візуальна культура uk_UA
dc.subject авторська концепція uk_UA
dc.subject комплексне дослідження кольору uk_UA
dc.subject дизайн uk_UA
dc.title Візуальна мова кольору: авторська концепція комплексного дослідження uk_UA
dc.title.alternative Visual language of Colour: the author’s concept of comprehensive research uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу