Electronic National Academy of Ukraine on Culture And Arts Management Staff Institutional Repository

Специфіка спонсорства як технології забезпечення доступу населення до художніх творів у маркетингу мистецтва

Show simple item record

dc.contributor.author Акімов, Дмитро Ігорович
dc.date.accessioned 2022-01-20T08:52:14Z
dc.date.available 2022-01-20T08:52:14Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Акімов Д. І. Специфіка спонсорства як технології забезпечення доступу населення до художніх творів у маркетингу мистецтва // Мистецтвознавчі записки. 2020. Вип. 37. С. 22-27. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3787
dc.description The purpose of the article is to investigate the mechanisms of sponsorship in the marketing of art in the art market in order to expand the opportunities for the population to visit institutions and events in the field of culture and art, where works of fine art are displayed. It is determined that in the field of fine arts sponsorship has certain features, because the sponsor provides assistance, strengthening its image, receiving advertising and PR. In addition, the desire of sponsors to make their own demands on the content and conditions of placement and demonstration of art collections is becoming a trend. The research methodology is to apply empirical and comparative methods. This approach allows us to reveal and analyze the possibility of applying the specifics of sponsorship as a technology to ensure public access to works of art in art marketing. The scientific novelty of the article is to identify marketing mechanisms that make it possible to make sponsorship in the field of fine arts comprehensively justified, regulated, fair and legal. Conclusions. We analyzed the conditions and opportunities for sponsorship, as well as opportunities for broad sections of the population to access works of art in Ukraine and other countries. It should be noted that there is a tendency in the world to "settle" famous works of art in private collections, to which only a limited number of spectators have access. Collections of state museums remain freely available to the general public, most of whom do not now have the opportunity to purchase very expensive works of art at auctions and galleries. Sponsorship in the field of art has its own specifics, because often the sponsor often not only demonstrates his help to museums, strengthening his image, reputation, but also tries to "dictate" museums and galleries their requirements for organizing museum exhibitions, the sequence of acquisition of new works in museum collections. Marketing technologies allow to regulate the work between sponsors and cultural institutions, to make this cooperation reasonable and fair. According to the experience of the countries of the world, the most effective type of "cultural economy" depending on the mechanisms of financing culture and art can be called "Anglo-American" type, where financing is carried out by attracting private capital, including tax benefits. uk_UA
dc.description.abstract Мета статті – дослідити механізми застосування спонсорства у маркетингу мистецтва на арт-ринку з метою розширення можливостей населення щодо відвідування закладів та заходів у сфері культури та мистецтва, де демонструються твори образотворчого мистецтва. Визначено, що у сфері образотворчого мистецтва спонсорство має певні особливості, адже спонсор надає допомогу, укріплюючи свій імідж, отримуючи рекламу та піар. До того ж, стає тенденцією бажання спонсорів висувати власні вимоги щодо змісту та умов розміщення та демонстрації мистецьких колекцій. Методологія дослідження полягає в застосуванні емпіричного та компаративного методів. Даний підхід дозволяє розкрити та піддати аналізу можливості застосування специфікм спонсорства як технології забезпечення доступу населення до художніх творів у маркетингу мистецтва. Наукова новизна статті полягає у виявленні маркетингових механізмів, що дають можливість зробити спонсорську діяльність у сфері образотворчого мистецтва всебічно обґрунтованою, врегульованою, справедливою та законною. Висновки. Ми проаналізували умови та можливості спонсорської діяльності, а також можливості доступу широких верств населення до творів мистецтва в Україні та інших країнах світу. Слід зазначити, що у світі склалася тенденція «осідання» відомих творів мистецтва у приватних колекціях, до яких потім має доступ лише обмежена кількість глядачів. Для широких верств населення залишаються у вільному доступі колекції державних музеїв, більшість з яких не має сьогодні можливість закуповувати дуже дорогі твори мистецтва на аукціонах та в галереях. Спонсорство у сфері мистецтва має свою специфіку, адже часто спонсор часто не тільки демонструє свою допомогу музеям, укріплюючи свій імідж, репутацію, але й намагається «диктувати» музеям та галереям свої вимоги щодо організації музейних експозицій, послідовності придбання нових творів в музейні фонди тощо. Маркетингові технології дозволяють регулювати роботу між спонсорами та закладами культури, робити цю співпрацю обґрунтованою та справедливою. Згідно досвіду країн світу найбільш ефективним типом «економіки культури» залежно від механізмів фінансування культури та мистецтва можна назвати «англо-американський» тип, де фінансування здійснюється за рахунок залучення приватного капіталу, у тому числі з використанням податкових пільг. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject спонсорство uk_UA
dc.subject маркетингові підходи uk_UA
dc.subject твори образотворчого мистецтва uk_UA
dc.subject економіка культури uk_UA
dc.subject англо-американський тип uk_UA
dc.subject меценатство uk_UA
dc.title Специфіка спонсорства як технології забезпечення доступу населення до художніх творів у маркетингу мистецтва uk_UA
dc.title.alternative Specifics of sponsorship as a technology of ensuring access of population to works in art marketing uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account