dc.contributor.author |
Палійчук, Ірина Степанівна |
|
dc.contributor.author |
Теремко, Олександр Степанович |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-21T11:21:13Z |
|
dc.date.available |
2022-01-21T11:21:13Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Палійчук І. С., Теремко О. С. Збірник "Аплікатурні етюди для кларнета" С. Ригіна в аспекті виховання професіоналізму кларнетистів // Мистецтвознавчі записки. 2020. Вип. 37. С. 105-109. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3808 |
|
dc.description |
The purpose of the article is to outline the expediency of using a collection of sketches for clarinet by S. Rigin in fostering the professionalism of future performers. The methodology of the study is based on the application of the source method – when developing different genre sources on a selected topic; analytical – to determine the genre-style and performance features of the analyzed sketches; special attention was paid to the method of personalization, which made it possible to outline the author’s contribution to the development of the pedagogical repertoire for the named instrument and the spiritual tradition in general. The scientific novelty of the work is the introduction into the scientific circulation of certain notographic material, analyzed for the first time, and the expression of its specific features. Conclusions. The collection of «Applicative Sketches for Clarinet» by S. Rigin is a significant contribution to the development of Ukrainian didactic literature for this instrument. The miniatures analyzed are aimed at developing technical skills, expressiveness of sound, unlocking the timbre potential of the instrument, which are quite voluminous in structure, which nurtures the endurance of young musicians. These signs make the proposed collection of sketches by S. Rigin in the pedagogical repertoire of clarinetists. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Мета пропонованої статті полягає в окресленні доцільності використання збірки етюдів для кларнета С. Ригіна у вихованні професіоналізму майбутніх виконавців. Методологія дослідження ґрунтується на застосуванні джерелознавчого методу при опрацюванні різножанрових джерел з обраної теми; аналітичного – для визначення жанрово-стильових і виконавських особливостей аналізованих етюдів; особливу увагу приділено методу персоналізації, що дозволило окреслити внесок автора в розвиток педагогічного репертуару для кларнета та духової традиції загалом. Наукова новизна роботи полягає у введенні в науковий обіг певного нотографічного матеріалу, проаналізованого вперше та увиразненні його специфічних рис. Висновки. Збірка «Аплікатурні етюди для кларнета» С. Ригіна є вагомим внеском у розвиток української дидактичної літератури для цього інструмента. Аналізовані мініатюри спрямовані на вироблення технічних навичок, виразовості звучання, розкриття тембрового потенціалу інструмента, є досить об’ємними за структурою, що виховує витривалість у молодих музикантів. Ці прикмети роблять затребуваною пропоновану збірку етюдів С. Ригіна у педагогічному репертуарі кларнетистів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.subject |
жанр |
uk_UA |
dc.subject |
етюди |
uk_UA |
dc.subject |
кларнет |
uk_UA |
dc.subject |
духові інструменти |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічний репертуар |
uk_UA |
dc.subject |
українська музика |
uk_UA |
dc.subject |
Ригін Степан |
uk_UA |
dc.title |
Збірник "Аплікатурні етюди для кларнета" С. Ригіна в аспекті виховання професіоналізму кларнетистів |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Collection of "Applicative Sketches for Clarinet" by S. Rigin in the aspect of clarinetist professionalism education |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |