Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Графічний дизайн у просторі інформаційно-комунікативних технологій сучасності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бабченко, Яніна Юріївна
dc.date.accessioned 2022-01-27T12:57:55Z
dc.date.available 2022-01-27T12:57:55Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Бабченко Я. Ю. Графічний дизайн у просторі інформаційно-комунікативних технологій сучасності // Мистецтвознавчі записки. 2019. № 36. С. 99-104. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3852
dc.description The purpose of the article is to determine the interactions of the figurative and functional parameters of graphic design as a component of communicative space. The methodology of the study is to apply analytical, art, functional, systematic methods of graphic design research in the context of information-communication formation technology as a certain synthesis of the arts. The scientific novelty of the research is to define the meaning of graphic design as a synthetic sphere that combines the nowadays universal, capacitive dimensions of communicative technologies. Conclusions. Thus, the conglomerate of anthropological, visual, and verbal reaches in the letter of modern communication the graph-virtual language of a kind of apex. But more and more, this letter is turning into a chaosogenic environment that must seek attractors, find resting areas, epicenters that would be harmonizing. As well as this is one way or another related to the informative message to the information environment in which the graphic design works. As a result of the analysis, we can conclude that the image in graphic design is synesthetic, determined by the fact that the letter dominates, but it sends to many realities that we see as fantasy, cyberpunk, a certain classic, a new wave and more. All these contexts and images, of course, are not leaky, they fit into the space of culture, in one way or another express themselves in writing, speech, discourse of advertising and variety, show business, in all that space that can be defined as the art space of performance, presentations of information and communication relations. uk_UA
dc.description.abstract Мета роботи – визначити взаємодії образних та функціональних параметрів графічного дизайну як складової комунікативного простору. Методологія дослідження полягає в застосуванні аналітичного, мистецтвознавчого, функціонального, системного методів дослідження графічного дизайну в контексті формування інформаційно-комунікативних технологій як певного синтезу мистецтв. Наукова новизна дослідження полягає у визначенні сутності графічного дизайну як синтетичної сфери, яка поєднує в собі всеосяжні виміри комунікативних технологій сучасності. Висновки. У результаті здійсненого аналізу можна дійти висновку, що образ в графічному дизайні є синестезійним, визначається в тому, що домінує письмо, але воно відсилає до багатьох реалій, які ми споглядаємо як фентезі, кібер-панк, певна класика, нова хвиля та ін. Всі ці контексти та образи, звичайно, не є герметичними, вони вписуються в простір культури, так чи інакше виражають себе в письмі, промові, дискурсі реклами та естради, шоу-бізнесу, у всьому тому просторі, що можна визначити як арт-простір вистави, презентації інформаційно-комунікативних відносин. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject дизайн uk_UA
dc.subject письмо uk_UA
dc.subject рефлексія uk_UA
dc.subject артефакт uk_UA
dc.subject графічний дизайн uk_UA
dc.subject менеджмент uk_UA
dc.title Графічний дизайн у просторі інформаційно-комунікативних технологій сучасності uk_UA
dc.title.alternative Graphic/Design in Information - Communication Technology Space at the Contemporary period uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу