Перегляд Автореферати по темі "реклама"

Сортувати по: Порядок: Результати:

  • ТЕОДОРСЬКА, ЛЮДМИЛА ІВАНІВНА (Київський національний університет культури і мистецтв, 2018)
    Робота присвячена виявленню основних аспектів впливу, що використовуються в рекламі, у якій діти постають як адресати і як посередники в комунікації. Було виявлено вікові та ґендерні особливості сприйняття рекламних явищ, ...
  • Прищенко, Світлана Валеріївна (Київський національний університет будівництва і архітектури, 2008)
    Проведена аналітично-узагальнююча робота та практичні результати впровадження дозволяють зробити такі висновки про значущість дисертаційного дослідження естетики кольору в рекламі.
  • Волинець, Олександр Олександрович (Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, 2015)
    Дисертація є філософсько-культурологічним дослідженням комунікативної прагматики реклами як естетичного феномена масової культури. Визначаються центральні категорії соціопрагматики реклами - «річ»і «послуга»як ...
  • Матвійчук, Богдана Сергіївна (Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв, 2017)
    У дисертації розглядається культуротворчий потенціал реклами за допомогою персоналізованого підходу, відтворюються основні етапи розвитку реклами, зазначаються естетичні засади сучасної реклами в українському ...
  • Зірка, Віра Василівна (Інститут мовознавства ім. О. О. Потебні НАН України, Дніпропетровський національний університет, 2005)
    Дисертація присвячена виявленню й опису комплексу засобів, що складають зміст мовної парадигми маніпулятивної гри в рекламному звертанні. Визначено основні характеристики сучасної реклами, що свідчить про явно виражений ...
  • Мурашко, Маріанна Володимирівна (Харківська державна академія дизайну і мистецтв, 207)
    У дисертації представлені результати дослідження проектно-художнього інструментарію моушн-дизайну на прикладі рекламних роликів. У дослідженні надана дефініція поняття «моушн-дизайн», основні складові моушн-дизайну, а ...
  • Кушнарьов, Валерій Володимирович (Київський національний університет культури і мистецтв, 2010)
    У дисертації розроблена методологія системно-діяльнісного підходу щодо вивчення комунікативних функцій реклами в туризмі. Це надає можливість визначити особливості рекламної діяльності в царині туризму. Охарактеризовано ...