dc.contributor.author |
Кравченко, Анастасія Ігорівна |
uk_UA |
dc.date.accessioned |
2022-02-05T11:37:18Z |
|
dc.date.available |
2022-02-05T11:37:18Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.citation |
Кравченко А. І. Камерно-інструментальне мистецтво Одеси в культурному просторі України кінця ХХ - початку ХХІ століття: автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства: 26.00.01. Київ, 2014. 19 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3933 |
|
dc.description |
The thesis is dedicated to a complex study of chamber art of Odesa in the end of the 20th - beginning of the 21st century as a system of constant and relative components.
It is suggested to extent research of the problem of regional chamber art to bounds of cultural studies. It can be done by consistent inclusion of chamber art into hierarchical model of cultural context as a component of metahistoric, culturological, nationwide, local, innercontent levels.
The structural and functional model of chamber art as a system was developed. Special features of functioning of Odesa regional composing school are defined in a projection of dialogue of cultures, stylistic and genre parameters of modern chamber creative works in synergism of traditions and innovations.
A concept was justified of professional training of musicians of ensembles by the example of experience of Odesa performance and pedagogical school of chamber ensemble. Bibliographical study was conducted of printed music and manuscripts of chamber works of composers of Odesa. Certain pieces of chamber music were introduced to a scientific usage for the first time. |
en |
dc.description.abstract |
Дисертацію присвячено комплексному дослідженню камерно-інструментального мистецтва Одеси кінця ХХ - початку ХХІ ст. як системи константних і релятивних компонентів. Запропоновано методологічне розширення проблематики регіонального камерно-інструментального мистецтва шляхом послідовного включення даного виду мистецтва у ієрархічну модель культурного простору як складової метаісторичного, культурологічного, загальнонаціонального, локального, внутрішньо-контентного рівнів. Розроблено структурно-функціональну модель музичного мистецтва як системи. Визначено особливості функціонування композиторської школи Одеси в проекції діалогу культур, окреслено жанрово-стильові параметри сучасної камерно-інструментальної творчості в синергізмі традицій і новаторства. Розроблено модель професійної підготовки музиканта-ансамбліста на прикладі досвіду одеської виконавсько-педагогічної школи та виявлені здобутки ансамблевого виконавства Одеси. Здійснено бібліографічне опрацювання нотних видань та рукописів камерно-інструментальних творів одеських митців, уперше введено до наукового обігу окремі камерно-інструментальні композиції. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
К_АРЕФ;1 |
|
dc.subject |
камерно-інструментальне мистецтво |
uk_UA |
dc.subject |
музичне мистецтво як система |
uk_UA |
dc.subject |
одеська композиторська творчість |
uk_UA |
dc.subject |
діалог культур |
uk_UA |
dc.subject |
виконавсько-педагогічна школа |
uk_UA |
dc.subject |
ансамблеве виконавство |
uk_UA |
dc.title |
КАМЕРНО-ІНСТРУМЕНТАЛЬНЕ МИСТЕЦТВО ОДЕСИ В КУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ УКРАЇНИ КІНЦЯ ХХ - ПОЧАТКУ ХХІ СТОЛІТТЯ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Chamber Art of Odesa in Cultural Context of Ukraine in the End of the 20th - Beginning of the 21st Century |
en |
dc.type |
Other |
en |