Короткий опис(реферат):
Мета дослідження: виявити та проаналізувати технологію створення мистецького проєкту як стратегічного інструменту, який може забезпечити ефективний процес реалізації діяльності менеджера соціокультурної сфери. Методологічною основою дослідження є діалектичний принцип пізнання, системний підхід та найважливіші положення теорії та практики управління. Використовуються загальнонаукові та
міждисциплінарні методи дослідження, зокрема, абстрактно-логічний, моделюючий та соціокультурний. Наукова новизна полягає у виявленні характерних рис мистецького проєкту, що відрізняють його від інших проявів художньо-творчої діяльності; здійснено аналіз структурних компонентів наукової категорії «мистецький проект»; охарактеровано соціокультурний простір як середовище для реалізації художньо-творчого проєкту; узагальнено технології створення мистецького проєкту в діяльності менеджера соціокультурної сфери. Висновки. Визначаючи проблемний напрям дослідження, ми зупинились на технології
створення мистецького проєкту в діяльності менеджера соціокультурної сфери, особливостями якого є: по-перше, мистецький проект як організаційний компонент, що дозволяє систематизувати практичні дії фахівців; по-друге, управління мистецьким проєктом означає специфічну системну форму регулювання організаційних процесів; по-третє, обґрунтування вищезазначених компонентів здійснюється з урахуванням спрямованості мистецького проєкту, технологій створення та професійних компетенцій менеджера в соціокультурному
середовищі.
Суть розробки, основні результати:
The purpose of the study is to identify and analyze the technology of creating an art project as a strategic tool that can provide an effective process of implementing the activities of the manager of the socio-cultural sphere. Methodology of the study is the principles of dialectics, systemic, socio-cultural, and historical approaches,
fundamental provisions of the theory of culture. The general scientific and interdisciplinary research methods are used: analysis and synthesis, induction and deduction, comparison. The scientific novelty of the obtained results is to identify
the characteristic features of urban music culture that distinguish it from other manifestations of musical culture; providing characteristics of the cultural space of the city as an environment for the realization of urban musical culture; determining the place of the script approach in the life of the representatives of urban music culture. Conclusion. Urban music culture is a complex and multi-vector phenomenon that characterizes the realization of music culture in the form of creating, performing, and listening to music in an urban environment. It demonstrates the attitude of members of the urban community to music and its role in the life and evolution of the urban social and cultural environment demonstrates a public interest in its manifestations through a desire to listen to music, to make music, or to produce works that are well-received by the urban society. The realization of the city's musical culture, its embodiment occurs
by performing its basic functions, among which the most important are: axiological, cognitive, educational, communicative, semiotic, relaxation.