Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Полімодальність виконавської практики українських ансамблістів (кінець ХХ – початок ХХІ століть).

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кравченко, Анастасія Ігорівна
dc.date.accessioned 2022-02-18T10:15:26Z
dc.date.available 2022-02-18T10:15:26Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Кравченко А. І. Полімодальність виконавської практики українських ансамблістів (кінець ХХ – початок ХХІ століть) // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. 2019. Вип. 30. С. 120–126. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4064
dc.description The scientific novelty of this study is that for the first time in Ukrainian art history, theoretical issues of artistic multimodality in the context of the theory of musical intermediality were examined and the semiotic-communicative modes of contemporary ensemble performing language, which determine a new degree of universalism in musical performing arts, were highlighted. According to the results of a study of creative chamber practices of Ukrainian collectives of the late ХХth early ХХІst centuries proved that the multimodality of performing qualities lays the foundation for a new aesthetic hermeneutical concept of ensemble performance in the semiological context of postmodernism. uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена дослідженню основних тенденцій естетики і семіології ансамблевого виконавства в контексті мовно-інтонаційних видозмін та ключових мистецьких течій і технологій постсучасної доби. Розглянуті теоретичні питання артистичної полімодальності у світлі теорії музичної інтермедіальності та визначені семіотико комунікативні модуси сучасного ансамблево-виконавського мовлення, що окреслюють новий ступінь універсалізму в музично-виконавському мистецтві. За результатами дослідження творчої практики камерно-інструментальних колективів України кінця ХХ – поч. ХХІ ст. доведено, що полімодальність виконавських якостей закладає основи нової естетично-герменевтичної концепції ансамблевого виконавства в семіологічному контексті постмодернізму. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher РДГУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries С31;
dc.subject камерно-інструментальний ансамбль uk_UA
dc.subject ансамблеве виконавство
dc.subject інтермедіальність в музиці
dc.subject виконавська полімодальність
dc.subject ансамблева комунікація
dc.subject семіотико-комунікативний модус
dc.title Полімодальність виконавської практики українських ансамблістів (кінець ХХ – початок ХХІ століть). uk_UA
dc.title.alternative THE MULTIMODALITY OF THE PERFORMING PRACTICE OF UKRAINIAN ENSEMBLE MUSICIANS (LATE ХХth – EARLY ХХІst CENTURIES)
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу