dc.contributor.author |
Кравченко, Анастасія Ігорівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-02-21T11:25:27Z |
|
dc.date.available |
2022-02-21T11:25:27Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
Кравченко А. І. Семіотичне значення полілогу мистецтв у камерно-інструментальній творчості українських композиторів кінця ХХ – початку ХХІ століть // Міжнародний вісник: культурологія, філологія, музикознавство. 2017. Вип. 1 (8). С. 140–146. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2312-4879 |
|
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4078 |
|
dc.description |
фахова стаття |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті досліджується семіотичний вплив полілогу мистецтв на характер сучасних процесів жанротворення та знаково-технологічної універсалізації композиторської лексики на матеріалах української камерно-інструментальної музики кінця ХХ - початку ХХІ століть. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Міленіум |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
С21; |
|
dc.subject |
камерно-інструментальне мистецтво України |
uk_UA |
dc.subject |
камерно-інструментальний ансамбль |
|
dc.subject |
полілог мистецтв |
|
dc.subject |
інтермедіальність |
|
dc.subject |
інтерсеміотична синергія |
|
dc.subject |
видова інтерференція мистецтв |
|
dc.subject |
міжвидовий жанровий симбіоз |
|
dc.subject |
кросжанр |
|
dc.title |
Семіотичне значення полілогу мистецтв у камерно-інструментальній творчості українських композиторів кінця ХХ – початку ХХІ століть |
uk_UA |
dc.title.alternative |
The semiotic significance of the art polylogue in chamber music by ukrainian composers of the late 20th
– early 21st centuries |
|
dc.type |
Article |
uk_UA |