Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кравченко, Анастасія Ігорівна | |
dc.date.accessioned | 2022-02-21T11:25:27Z | |
dc.date.available | 2022-02-21T11:25:27Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Кравченко А. І. Семіотичне значення полілогу мистецтв у камерно-інструментальній творчості українських композиторів кінця ХХ – початку ХХІ століть // Міжнародний вісник: культурологія, філологія, музикознавство. 2017. Вип. 1 (8). С. 140–146. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2312-4879 | |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4078 | |
dc.description | фахова стаття | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті досліджується семіотичний вплив полілогу мистецтв на характер сучасних процесів жанротворення та знаково-технологічної універсалізації композиторської лексики на матеріалах української камерно-інструментальної музики кінця ХХ - початку ХХІ століть. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Міленіум | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | С21; | |
dc.subject | камерно-інструментальне мистецтво України | uk_UA |
dc.subject | камерно-інструментальний ансамбль | |
dc.subject | полілог мистецтв | |
dc.subject | інтермедіальність | |
dc.subject | інтерсеміотична синергія | |
dc.subject | видова інтерференція мистецтв | |
dc.subject | міжвидовий жанровий симбіоз | |
dc.subject | кросжанр | |
dc.title | Семіотичне значення полілогу мистецтв у камерно-інструментальній творчості українських композиторів кінця ХХ – початку ХХІ століть | uk_UA |
dc.title.alternative | The semiotic significance of the art polylogue in chamber music by ukrainian composers of the late 20th – early 21st centuries | |
dc.type | Article | uk_UA |