Короткий опис(реферат):
Мета роботи полягає у визначені ефективних художньо-образних підходів в системі проектування інформаційних повідомлень, направлених на підвищення соціальної відповідальності населення на період епідеміологічної ситуації, пов’язаною з розповсюдженням інфекції Covid-19. Методологія дослідження ґрунтується на загальних принципах наукового пізнання, що відповідають мистецтвознавчому дискурсу: системно-аналітичному, компаративному і формальному методах, а також на художньо-композиційному аналізі, синтезі та узагальнені. Наукова новизна. Проведено комплексний аналіз інформаційних повідомлень антиковідної тематики. Виявлено формотворчі особливості та найбільш уживані візуальні образи, що сприяють формуванню адекватної поведінки, активізуючи увагу населення на убезпечені від впливу короновірусної загрози. Висновки. Визначено, що створені за допомогою візуальних метафор, асоціацій і співставлення інформаційні повідомлення антиковідного спрямування є найбільш виразними й ефективними в контексті впливу на цільову аудиторію.
Суть розробки, основні результати:
The purpose of the article is to identify effective artistic and figurative approaches in the system of designing information messages aimed at increasing the social responsibility of the population for the period of the epidemiological situation associated with the spread of Covid-19 infection. The methodology is based on the general principles of
scientific knowledge that correspond to art discourse: system-analytical, comparative, and formal methods, as well as on artistic-compositional analysis, synthesis, and generalization. Scientific novelty. A comprehensive analysis of anti-antiquity information messages was conducted. Shaping features and the most commonly used visual images contribute to the formation of adequate behavior, activating the attention of the population to those protected from the effects of coronavirus threats. Conclusions. It is determined that the information messages of antiquity direction created by means of visual metaphors, associations, and comparisons are the most expressive and effective in the context of influence on the target audience.