dc.contributor.author |
Химиця, Наталія Олексіївна |
|
dc.contributor.author |
Петрик, Катерина Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-04-04T17:48:19Z |
|
dc.date.available |
2022-04-04T17:48:19Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Химиця Н. О., Петрик К. І. Брендинг та іміджування як основа успішного просування львівських кав’ярень у соціальній мережі instagram // Культура і сучасність. 2021. № 2. С. 193-199. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4100 |
|
dc.description |
The purpose of the article is to analyze the methods, techniques, branding, and image strategies practiced by cafés in Lviv in the social network of Instagram in the context of SSM activities; determine the specifics of image tools in terms of communicative interaction with the target audience; identify the criteria for successful positioning in the social network Instagram for food establishments. Methodology. The analytical method, methods of description, comparison, and generalization were used to perform the research. Scientific novelty. The image characteristics of popular food establishments
are investigated; the criteria of image positioning of cafés in Lviv are determined; the features of image and communication tools that are actively practiced interacting with the target audience are analyzed. Conclusions. Today, image and brand have become important criteria of trust in companies, giving them the opportunity to be one step ahead of competitors. The key goal of the image is to get a positive attitude of consumers to the company/brand. Important criteria for successful positioning in the social network of Instagram for food establishments are visual design, emotional characteristics, the well-chosen context of information content. In the image activity of the researched cafés in Lviv, in the Instagram network: techniques of creating a bright image (naming, branding) are practiced; techniques of forming a positive attitude; techniques to enhance the image and
enhance the influence of the image. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Мета дослідження - проаналізувати методи, прийоми, стратегії брендингу та іміджування, що практикуються львівськими кав’ярнями в соціальній мережі Instagram в контексті SSM діяльності; визначити специфіку іміджевих інструментів в умовах комунікативної взаємодії з цільовою аудиторією; виявити критерії успішного позиціювання в соціальній мережі Instagram для закладів харчування. Методологія дослідження. Для виконання дослідження використано аналітичний метод, методи опису, зіставлення та узагальнення Наукова новизна. Досліджено іміджеві характеристики популярних закладів харчування; визначено критерії іміджевого позиціювання львівських кав’ярень; проаналізовано особливості іміджевих та комунікаційних інструментів, які активно практикуються для взаємодії з цільовою аудиторією. Висновки. Імідж та бренд сьогодні стали важливими критеріями довіри до компаній, що надають їм можливість бути на крок попереду від конкурентів. Ключова мета іміджу полягає в отриманні позитивного ставлення споживачів до компанії/бренду. Важливими критеріями успішного позиціювання в соціальній мережі Instagram для закладів харчування є: візуальне оформлення, емоційні характеристики, вдало підібраний контекст інформаційного наповнення. У іміджевій діяльності досліджуваних кав’ярень Львова, в мережі Instagram: практикують техніки
створення яскравого образу (неймінг, брендінг); техніки формування позитивного ставлення; техніки підвищення іміджу та підсилення впливовості образу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.subject |
брендинг |
uk_UA |
dc.subject |
іміджування |
uk_UA |
dc.subject |
львівські кав’ярні |
uk_UA |
dc.subject |
соціальна мережа |
uk_UA |
dc.subject |
Instagram |
uk_UA |
dc.subject |
іміджеві інструменти |
uk_UA |
dc.subject |
комунікативна взаємодія |
uk_UA |
dc.subject |
цільова аудиторія |
uk_UA |
dc.subject |
заклади харчування |
uk_UA |
dc.subject |
комунікаційні інструменти |
uk_UA |
dc.subject |
імідж |
uk_UA |
dc.subject |
бренд |
uk_UA |
dc.subject |
Львів |
uk_UA |
dc.subject |
неймінг |
uk_UA |
dc.subject |
образ |
uk_UA |
dc.subject |
фірмовий стиль |
uk_UA |
dc.subject |
позиціювання |
uk_UA |
dc.subject |
комунікація |
uk_UA |
dc.subject |
комунікативні процеси |
uk_UA |
dc.title |
БРЕНДИНГ ТА ІМІДЖУВАННЯ ЯК ОСНОВА УСПІШНОГО ПРОСУВАННЯ ЛЬВІВСЬКИХ КАВ’ЯРЕНЬ У СОЦІАЛЬНІЙ МЕРЕЖІ INSTAGRAM |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Branding and image as the basis of successful promotion of cafés in lviv wihin the instagram social network |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |