Electronic National Academy of Ukraine on Culture And Arts Management Staff Institutional Repository

ІНСТИТУЦІОНАЛІЗАЦІЯ ТУРИЗМУ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНИХ СОЦІОКУЛЬТУРНИХ ПРОЦЕСІВ

Show simple item record

dc.contributor.author Дичковський, Степан Іванович
dc.date.accessioned 2022-04-05T17:41:12Z
dc.date.available 2022-04-05T17:41:12Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Дичковський С. І. Інституціоналізація туризму в умовах глобальних соціокультурних процесів // Культура і сучасність. 2020. № 2. С. 17-27. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4103
dc.description The purpose of the article is to study the institutionalization of tourism in the context of global socio-cultural processes. The methodology is to use historical, bibliographic, and analytical methods. The scientific novelty of the work is to substantiate the feasibility and application of new processes of institutionalization of tourism, which indicate the formation of the objective value nature of tourism, its transformation into an important axiological object. Conclusions. The question of definitions and terminology of tourism is a necessary condition for scientific reflection of the phenomena and processes characteristic of tourism. The concept of "tourism" as a system scientific category is substantiated. The authors interpret various interpretations of the essence of the category "tourism" and single out on the basis of the latter their own systematization of scientific approaches to the analysis of the studied concept. The own definition of the studied category is formed. Based on the analysis of definitions of tourism and their own conclusions, we can identify the following main elements that shape the tourism phenomenon: social space, expressed in the spatial distribution of consumers of tourism services, mobility associated with the movement of individuals in search of recreational practices; enterprises of the service industry; time aspect, which allows institutionalizing the tourist practices of individuals with the help of quantitative characteristics; getting emotions as an end in itself for many tourists. uk_UA
dc.description.abstract Мета роботи полягає у дослідженні інституціоналізації туризму в умовах глобальних соціокультурних процесів. Методологія дослідження полягає в застосуванні історичного, бібліографічного та аналітичного методів. Наукова новизна роботи полягає у обґрунтуванні доцільності та застосування нових процесів інституціоналізації туризму, які свідчать про формування об'єктивної ціннісної природи туризму, перетворення його в важливий аксіологічний об'єкт. Висновки. Питання дефініцій та термінології туризму є необхідною умовою наукової рефлексії явищ і процесів, характерних для туризму. Обґрунтовано поняття «туризм» як системної наукової категорії. Висвітлено різноманітні трактування авторами сутності категорії "туризм" та виокремлено на основі останніх власну систематизацію наукових підходів до аналізу досліджуваного поняття. Сформовано власне визначення досліджуваної категорії. На основі аналізу дефініцій туризму і власних висновків можна виділити наступні основні елементи, що формують туристичний феномен: соціальний простір, що виражається в просторовому розподілі споживачів туристичних послуг; мобільність, пов'язана з переміщенням індивідів в пошуках рекреаційних практик; штучність туристичного середовища, яка формується підприємствами сервісної індустрії; часовий аспект, що дозволяє за допомогою кількісних характеристик інституціоналізувати туристські практики індивідів; отримання емоцій як самоціль багатьох туристів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject інституціоналізація uk_UA
dc.subject туризм uk_UA
dc.subject інституціоналізація туризму uk_UA
dc.subject глобальні соціокультурні процеси uk_UA
dc.subject соціокультурні процеси uk_UA
dc.subject туристичні послуги uk_UA
dc.subject туристичне середовище uk_UA
dc.subject підприємства сервісної індустрії uk_UA
dc.subject сервісна індустрія uk_UA
dc.subject туристські практики індивідів uk_UA
dc.subject туристи uk_UA
dc.subject туристські комунікації uk_UA
dc.subject туристичні об'єкти uk_UA
dc.subject туризмологія uk_UA
dc.subject Україна uk_UA
dc.subject культурний туризм uk_UA
dc.subject функції туризму uk_UA
dc.subject інформаційне суспільство uk_UA
dc.title ІНСТИТУЦІОНАЛІЗАЦІЯ ТУРИЗМУ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНИХ СОЦІОКУЛЬТУРНИХ ПРОЦЕСІВ uk_UA
dc.title.alternative Institutionalization of tourism in the conditions of global socio-cultural processes uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account