Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Соціальна реклама як засіб формування патріотизму молоді України: емпіричне дослідження

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Осаула, Вадим Олександрович
dc.date.accessioned 2022-05-27T10:42:30Z
dc.date.available 2022-05-27T10:42:30Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Осаула В. О. Соціальна реклама як засіб формування патріотизму молоді України: емпіричне дослідження // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. 2022. № 1. С. 72–79. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4119
dc.description The purpose of the article is to highlight the results of an empirical study of the role and effectiveness of the impact of varieties and forms of social advertising on the formation of patriotism. Research methodology. A set of methods based on interdisciplinary integration of tools of sociological, communicative, axiological approaches, taking into account the principles of objectivity, systematicity, reliability, etc. For the analysis of social advertising as a socio-communicative phenomenon, a functional approach was used, the tools of which, in particular, became the basis for an in-depth study of the methodological foundations of patriotism formation by advertising. General scientific methods of analysis, synthesis, generalization, and systematization are also used. Diagnostic methods of questionnaires, self assessment, quantitative and qualitative analysis of the results were used to measure the effectiveness of social video advertising in the formation of patriotism. Scientific novelty. A methodology has been developed and the effectiveness of social video advertising in the formation of patriotism has been proved. Conclusions. The results of the study show a fairly high level of patriotism, especially among young people, and objectify the grounds for concluding that students understand the concept of "patriotism" and reflect on themselves as patriots. This allows us to consider reasonably plausible their answer to the question of the impact of patriotic social video advertising on the formation of patriotism. The effectiveness of social video advertising in the formation of patriotism can be increased by enriching the content that contains information about the national traditions, cultural heritage, and spiritual heritage of our country, and by expanding the theme of video advertising family values and family stories. It is possible to increase the effectiveness of patriotic social advertising through the use of the most popular information resource - the Internet, including video hosting. uk_UA
dc.description.abstract Мета статті – висвітлити результати емпіричного дослідження ролі та ефективності впливу різновидів та форм соціальної реклами на формування патріотизму. Методологія дослідження. Використано комплекс методів на основі міждисциплінарної інтеграції інструментарію соціологічного, комунікативного, аксіологічного підходів з урахуванням принципів об’єктивності, системності, достовірності тощо. Для аналізу соціальної реклами як соціокомунікативного явища використано функціональний підхід, інструментарій якого, зокрема, став підґрунтям поглибленого дослідження методологічних засад формування патріотизму рекламними засобами. Також використано загальнонаукові методи аналізу, синтезу, узагальнення, систематизації. Діагностичні методи анкетування, самооцінки, кількісний та якісний аналіз отриманих результатів використано для вимірювання ефективності соціальної відеореклами у формуванні патріотизму. Наукова новизна. Розроблено методику та доведено ефективність соціальної відеореклами у формуванні патріотизму. Висновки. Результати дослідження свідчать про досить високий рівень сформованості патріотизму, зокрема молоді, та об’єктивують підстави висновку, що студенти розуміють поняття «патріотизм» та рефлексують себе як патріотів. Це дає змогу вважати обґрунтовано вірогідною їх відповідь на питання щодо впливу патріотичної соціальної відеореклами на формування патріотизму. Ефективність соціальної відеореклами щодо формування патріотизму може бути підвищеною за рахунок збагачення контенту, який втримує інформацію про національні традицій, культурні надбання та духовну спадщину нашої країни, розширення тематики відеореклами родинними цінностями і сімейними історіями. Підвищити дієвість патріотичної соціальної реклами можливо за рахунок використання найпопулярнішого інформаційного ресурсу – інтернету, зокрема відеохостингів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject соціальна реклама uk_UA
dc.subject патріотична реклама uk_UA
dc.subject патріотизм uk_UA
dc.subject емпіричне дослідження uk_UA
dc.subject відеореклама uk_UA
dc.title Соціальна реклама як засіб формування патріотизму молоді України: емпіричне дослідження uk_UA
dc.title.alternative Social advertising as a means of forming the patriotism of the youth of Ukraine: an empirical study uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу