Короткий опис(реферат):
Мета роботи. Визначити сутність поняття «культура електронного видання» як складного
інформаційного продукту спільної життєдіяльності автора та групи працівників, що зайняті його
створенням та оформленням з урахуванням компетенцій, усталених правил та спроможностей
впровадження новітніх інформаційних технологій, дослідити його елементи та складники.
Методологія дослідження полягає у застосуванні інформаційного методу та методу сходження
від абстрактного до конкретного. Наукова новизна роботи полягає в розширенні уявлень про
культуру сучасного електронного видання як систему знань, умінь та спроможностей колективної
взаємодії автора та співробітників видавництва над ним, їх інформаційної культури, з однієї
сторони, та корпоративної культури організації з іншої. Висновки. Культуру електронного видання
як продукт сукупної діяльності й головний об’єкт культурної творчості персоналу видавництва
можна подати як складну, багатоаспектну структуру, що включає знання методик підготовки
інформаційного продукту та можливостей інструментальних засобів, вміння створювати
інтерактивні елементи видання, формувати зображення, обробляти аудіозаписи, створювати за
необхідності анімаційні файли та відеоролики, логічно та якісно здійснювати технологічні операції,
художньо оформлювати контент, захищати його, оцінювати якість технологічного виконання
видання. Поєднання основних елементів культури електронного видання мусить ґрунтуватися на
принципах комплексності, диференційного підходу та безперервності й давати нове бачення і
розуміння необхідності відповідної інформаційної культури колективу працівників, зайнятих
створенням сучасного інформаційного продукту.
Суть розробки, основні результати:
The purpose of the article is to define the essence of the concept of e-publishing culture as a complex
information product of the joint life of the author and a group of workers working on its creation, taking into
account knowledge, streamlined rules, and the introduction of new information technologies. The research
methodology consists of the application of the information method and the method of ascent from the
abstract to the concrete. The scientific novelty of the work is to expand ideas about the culture of modern
publishing, as a system of knowledge, skills, and abilities of collective interaction of the author and
publishers on it, their information culture on the one hand, and information culture of the organization on
the other. Conclusions. The culture of digital publishing, as an interactive product of collective activity and
the main object of cultural creativity of the publishing staff, can be presented as a complex, multifaceted
structure, including knowledge of tools and methods of information product preparation, ability to
summarize, analyze and organize information, ability to create elements publishing, forming images,
processing audio recordings, forming and correcting animation files and videos, the ability to perform
proofreading operations, layout pages of the publication, structure documented information and evaluate its
quality. The combination of the main elements of the culture of digital publishing is based on the principles
of complexity, differential approach, and continuity and gives a new vision and understanding of the need to
create an appropriate information culture of employees engaged in creating a modern interactive product.