Electronic National Academy of Ukraine on Culture And Arts Management Staff Institutional Repository

Класичний кросовер у просторі сучасного музичного мистецтва

Show simple item record

dc.contributor.author Бобул, Іван Васильович
dc.date.accessioned 2022-06-06T08:57:09Z
dc.date.available 2022-06-06T08:57:09Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Бобул І. В. Класичний кросовер у просторі сучасного музичного мистецтва // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2022. № 1. С. 123-129. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4160
dc.description The purpose of the article is to identify the key characteristics of the style of musical crossover and its trends in the development of musical art. The research methodology is based on the use of art history and cultural studies in the study of these issues, and a set of such methods: analytical, comparative, historical in application to the concept of crossover in contemporary music art. The scientific novelty of the work is to generalize the phenomenon of classical crossover, the peculiarities of development in world music art and its impact on the development of pop vocals, expanding knowledge about modern music culture. Conclusions. The emergence of the classical crossover in the musical art of the twentieth century. related to the global issue of mass culture and its convergence with elitist art, including opera, classical music, which was also due to the spread of new trends in the world, variability in the interpretation of classical music, while expanding the audience and thus popularizing the classics. At the end of the XX beginning of the XXI century, the media, the Internet led to the spread of the classic crossover on a new level and, accordingly, the style of musical crossover becomes an integral part of modern culture, a multicultural environment. mediated by mass art, which, however, does not make them less valuable to humanity. uk_UA
dc.description.abstract Мета роботи полягає у виявленні ключових характеристик стилю музичного кросовера та його тенденцій впливу на розвиток музичного мистецтва. Методологія дослідження ґрунтується на використанні мистецтвознавчого та культурологічного підходу в дослідження означеної проблематики, та сукупності таких методів: аналітичного, компаративного, історичного у застосуванні до розгляду поняття кросовера в сучасному музичному мистецтві. Наукова новизна роботи полягає в узагальненні феномену класичного кросовера, особливостей розвитку у світовому музичному мистецтві та його впливу на розвиток естрадного вокалу, розширенні знань щодо сучасної музичної культури. Висновки. Поява класичного кросовера в музичному мистецтві ХХ ст. пов'язана з глобальним питанням поширення масової культури і конвергенції її з елітарним мистецтвом, зокрема оперою, класичною музикою, що обумовлювалося також поширенням у світі нових напрямів, варіативністю інтерпретації класичних музичних творів, водночас розширюючи аудиторію та популяризуючи в такий спосіб класику. Наприкінці ХХ-початку ХХІ століть, ЗМІ, інтернет зумовили поширення класичного корсоверу на новому рівні і, відповідно, стиль музичного кросоверу стає невід'ємною частиною сучасної культури, що являє собою полікультурне середовище, яке вміщує в собі зразки як високого мистецтва, так і твори, опосередковані масовим мистецтвом, що, однак, не робить їх менш цінними для людства. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject класичний кросовер uk_UA
dc.subject музичне мистецтво uk_UA
dc.subject масова культура uk_UA
dc.subject вокальна школа uk_UA
dc.subject постмодернізм uk_UA
dc.subject поп-арт uk_UA
dc.title Класичний кросовер у просторі сучасного музичного мистецтва uk_UA
dc.title.alternative Classic crossword in the space of contemporary music art uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account