dc.contributor.author |
Бобул, Іван Васильович |
|
dc.date.accessioned |
2022-06-06T08:57:09Z |
|
dc.date.available |
2022-06-06T08:57:09Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Бобул І. В. Класичний кросовер у просторі сучасного музичного мистецтва // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2022. № 1. С. 123-129. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4160 |
|
dc.description |
The purpose of the article is to identify the key characteristics of the style of musical crossover and its trends in
the development of musical art. The research methodology is based on the use of art history and cultural studies in the
study of these issues, and a set of such methods: analytical, comparative, historical in application to the concept of
crossover in contemporary music art. The scientific novelty of the work is to generalize the phenomenon of classical
crossover, the peculiarities of development in world music art and its impact on the development of pop vocals,
expanding knowledge about modern music culture. Conclusions. The emergence of the classical crossover in the
musical art of the twentieth century. related to the global issue of mass culture and its convergence with elitist art,
including opera, classical music, which was also due to the spread of new trends in the world, variability in the
interpretation of classical music, while expanding the audience and thus popularizing the classics. At the end of the XX beginning of the XXI century, the media, the Internet led to the spread of the classic crossover on a new level and,
accordingly, the style of musical crossover becomes an integral part of modern culture, a multicultural environment.
mediated by mass art, which, however, does not make them less valuable to humanity. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Мета роботи полягає у виявленні ключових характеристик стилю музичного кросовера та його
тенденцій впливу на розвиток музичного мистецтва. Методологія дослідження ґрунтується на використанні
мистецтвознавчого та культурологічного підходу в дослідження означеної проблематики, та сукупності таких
методів: аналітичного, компаративного, історичного у застосуванні до розгляду поняття кросовера в
сучасному музичному мистецтві. Наукова новизна роботи полягає в узагальненні феномену класичного
кросовера, особливостей розвитку у світовому музичному мистецтві та його впливу на розвиток естрадного
вокалу, розширенні знань щодо сучасної музичної культури. Висновки. Поява класичного кросовера в
музичному мистецтві ХХ ст. пов'язана з глобальним питанням поширення масової культури і конвергенції її з
елітарним мистецтвом, зокрема оперою, класичною музикою, що обумовлювалося також поширенням у світі
нових напрямів, варіативністю інтерпретації класичних музичних творів, водночас розширюючи аудиторію та
популяризуючи в такий спосіб класику. Наприкінці ХХ-початку ХХІ століть, ЗМІ, інтернет зумовили
поширення класичного корсоверу на новому рівні і, відповідно, стиль музичного кросоверу стає невід'ємною
частиною сучасної культури, що являє собою полікультурне середовище, яке вміщує в собі зразки як високого
мистецтва, так і твори, опосередковані масовим мистецтвом, що, однак, не робить їх менш цінними для
людства. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.subject |
класичний кросовер |
uk_UA |
dc.subject |
музичне мистецтво |
uk_UA |
dc.subject |
масова культура |
uk_UA |
dc.subject |
вокальна школа |
uk_UA |
dc.subject |
постмодернізм |
uk_UA |
dc.subject |
поп-арт |
uk_UA |
dc.title |
Класичний кросовер у просторі сучасного музичного мистецтва |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Classic crossword in the space of contemporary music art |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |