Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Історико-теоретичні підходи до естетичного розвитку студентської молоді

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Татаренко, Марина Генадіївна
dc.contributor.author Косінова, Олена Миколаївна
dc.contributor.author Ланчак, Ярослав Миколайович
dc.date.accessioned 2022-06-08T09:30:57Z
dc.date.available 2022-06-08T09:30:57Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Татаренко М. Г., Косінова О. М., Ланчак Я. М. Історико-теоретичні підходи до естетичного розвитку студентської молоді // Культура і сучасність. 2020. № 2. С. 81-86. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4179
dc.description The purpose of the article is to study the problem of aesthetic education of student youth. The research methodology provides a comprehensive approach using analytical, systematic methods, comparative, which allows us to understand that the aesthetic education of creative youth requires meaningful content, creating optimal conditions for aesthetic education of students of creative specialties. The scientific novelty of the work is that it characterizes the aesthetic education, which is aimed at the development of creative abilities, involves the study of a historical approach to this problem. It is determined that the action of the power of beauty was actively used to strengthen the morale of young people at different stages of the history of civilization and the country. The study, for example, of the aesthetic ideal of ancient Greece, which is invariably associated with the concept of citizen, reveals the natural constant desire of young people for self-improvement, aesthetic enjoyment of the beauty of nature, art. Conclusions. Thus, the history of aesthetic education indicates the existence of various approaches to its organization and conduct. For the first time in history, the conscious use of certain means, methods, techniques and forms of aesthetic education in the pedagogical process is observed in artistic free economic zones, which have inherited centuries-old experience of forming future aesthetic specialists. To our time in domestic pedagogy the theoretical bases and a technique of aesthetic education of creative youth have developed. Without aesthetic education, a creative personality of a comprehensive and harmoniously developed specialist cannot be formed. uk_UA
dc.description.abstract Мета статті - дослідження проблеми естетичного виховання студентської молоді. Методологія дослідження передбачає комплексний підхід із застосуванням аналітичного, системного методів, компаративного, що дозволяє зрозуміти, що естетичне виховання творчої молоді потребує змістовного наповнення, створення оптимальних умов для естетичного виховання студентів творчих спеціальностей. Наукова новизна роботи полягає у тому, що охарактеризовано естетичне виховання, яке спрямоване на розвиток творчих здібностей, передбачає вивчення історичного підходу до данної проблеми. Визначено, що дія сили краси активно використовувалась для зміцнення морального духу молоді на різних етапах історії цивілізації та країни. Вивчення, наприклад, естетичного ідеалу Давньої Греції, який незмінно пов’язаний з поняттям громадянина, виявляє природним незмінне прагнення молодої людини до самовдосконалення, естетичної насолоди красою природи, мистецтвом. Висновки. Отже, історія естетичного виховання свідчить про наявність різноманітних підходів до його організації і проведення. В мистецьких ЗВО, які успадкували багатовіковий досвід формування естетичної майбутніх фахівців, вперше в історії спостерігається усвідомлене використання визначених засобів, методів, прийомів і форм естетичного виховання в педагогічному процесі. До нашого часу у вітчизняній педагогіці склалися теоретичні основи і методика естетичного виховання творчої молоді. Без естетичного виховання нині не може бути сформована творча особистість всебічно і гармонійно розвиненого спеціаліста. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject історико-теоретичні підходи uk_UA
dc.subject естетичний розвиток uk_UA
dc.subject студентська молодь uk_UA
dc.subject естетичне виховання uk_UA
dc.subject естетичний ідеал uk_UA
dc.subject молодь uk_UA
dc.subject творча молодь uk_UA
dc.subject творча особистість uk_UA
dc.subject творча діяльність uk_UA
dc.subject естетичні знання uk_UA
dc.subject світовий досвід uk_UA
dc.subject засоби естетичного виховання uk_UA
dc.title Історико-теоретичні підходи до естетичного розвитку студентської молоді uk_UA
dc.title.alternative Historical and Theoretical Approaches to Aesthetic Development of High School Students uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу