Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Сучасні медіа-ресурси у комунікативній системі виконавця-акордеоніста

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бендас, Дарина Олександрівна
dc.date.accessioned 2022-06-14T11:01:23Z
dc.date.available 2022-06-14T11:01:23Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Бендас Д. О. Сучасні медіа-ресурси у комунікативній системі виконавця-акордеоніста // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2021. № 4. С. 44-49. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4197
dc.description The purpose of the Article. The article is devoted to the study of modern media resources as ways of communication between an accordionist-performer and the audience on the example of using the world’s most popular social networks: Facebook, YouTube, Instagram. The research methodology involves the use of methods of analysis and synthesis, systematization, generalization. Scientific novelty. Defining the components of the digital compass of a domestic accordionist in the context of the digital strategy of Europe. Conclusions. The study showed that in the creative activity of musicians, including accordionists, there is a rapid development of the latest means of communication. The online media, which are most often used in the music sphere, are characterized, the specifics of the content of popular social networks depending on the target audience are analyzed on specific examples. The main problems associated with the use of the latest methods of communication by domestic artists have been identified: a lower level of activity in the Internet space compared to foreign artists, as well as a “digital divide” between different generations. The “Digital Compass of a Modern Accordionist” has been proposed as a tool for solving the above problems, and its components have been identified. uk_UA
dc.description.abstract Мета роботи. Стаття присвячена дослідженню сучасних медіа-ресурсів як способів комунікації акордеоніста-виконавця з глядацькою аудиторією на прикладі використання найбільш популярних світових соціальних мереж: Facebook, YouTube, Instagram. Методологія дослідження передбачає застосування методів аналізу і синтезу, систематизації, узагальнення. Наукова новизна. Визначення складових цифрового компаса вітчизняного виконавця-акордеоніста в контексті цифрової стратегії Європи. Висновки. Проведене дослідження показало, що у творчій діяльності музикантів, в тому числі акордеоністів, спостерігається швидкий розвиток новітніх засобів комунікацій. Охарактеризовані онлайн-медіа, які найчастіше використовуються у музичній сфері, на конкретних прикладах проаналізовано особливості контенту популярних соціальних мереж в залежності від цільової аудиторії. Визначені основні проблеми, пов’язані з використанням новітніх способів комунікації вітчизняними виконавцями: нижчий в порівнянні з закордонними митцями рівень активності в інтернет-просторі, а також «цифровий розрив» між різними поколіннями. Як інструмент вирішення вищевказаних проблем запропонований «Цифровий компас сучасного виконавця-акордеоніста», визначено його складові. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject музична культура uk_UA
dc.subject акордеонне мистецтво uk_UA
dc.subject медіа-ресурси uk_UA
dc.subject соціальні мережі uk_UA
dc.subject інформаційні комунікації uk_UA
dc.subject технології uk_UA
dc.subject міжкультурна комунікація uk_UA
dc.title Сучасні медіа-ресурси у комунікативній системі виконавця-акордеоніста uk_UA
dc.title.alternative Modern media resources in the communication system of an accordionist uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу