Короткий опис(реферат):
Мета дослідження - проаналізувати побудову, структурні компоненти сучасного рекламного тексту, а також основні вимоги щодо написання друкованих рекламних повідомлень. Методологія дослідження. Досліджуючи побудову сучасної реклами, було використано загальнонаукові методи: спостереження, описовий метод, структурний аналіз рекламних повідомлень, метод класифікації. Наукова новизна дослідження полягає у комплексному аналізі побудови друкованих рекламних повідомлень. Виділено основні структурні елементи текстів, з’ясовано правила їх написання та визначено найбільш уживані конструкції рекламних текстів. Висновки. Графічна організація тексту друкованих рекламних видань може бути виготовлена за різними формами. Проте слід виокремити групи продукції за ознакою подібності процесів виробництва. Наприклад, рекламна листівка, буклет, плакат, проспект, каталоги, листівки, різні види календарів, акцидентна продукція. Реклама в газетах і журналах користуються популярністю у підприємців, фізичних/юридичних осіб та
рекламних агентств, оскільки ця друкована продукція багато разів перечитується та переглядається. У додатках та кольорових вклейках газет та журналів можна точно відзначити, для якої цільової аудиторії вони призначені. Така сегментація попиту на цільові групи підвищує ефективність реклами, оскільки на рекламне повідомлення
реагує саме той споживач, якому воно було адресовано. Підвищення вимог, які висуваються замовником до друку рекламної продукції, зумовлює необхідність чотирифарбового друку зі застосуванням швидких, гнучких систем друку з максимальною автоматизацією кожного виробничого етапу, що гарантує підвищення якості друкованої рекламної продукції. Складаючи рекламний текст, треба пам'ятати, що його має позитивно сприйняти конкретна людина. Реклама повинна нагадувати відверту розмову, яка завжди викликає позитивну емоцію. Текст необхідно викладати простими реченнями, не використовуючи спеціалізовані терміни та складні пропозиції, які включають кілька думок, тез, аргументів і дієприслівникових зворотів. У рекламному тексті одна фраза повинна містити одну думку, а графічні константи підтверджувати думку автора рекламного повідомлення.
Суть розробки, основні результати:
The aim of the work is to analyze the construction, structural components of modern advertising text, as well as the basic requirements for writing printed advertising messages. Research methodology. Investigating the construction of modern advertising, general scientific methods and techniques were used: observation, descriptive method, structural
analysis of advertising messages, classification method. The scientific novelty of the study lies in a comprehensive analysis of the construction of printed advertising messages. The basic structural elements of texts are singled out, the rules of their writing are clarified and the most used constructions of advertising texts are determined. Conclusions. Thus, the graphic organization of the text of printed advertising publications can be made in different forms. However, product groups should be distinguished on the basis of similarity of production processes. For example, a flyer, booklet, poster, prospectus, catalogs, flyers, various types of calendars, accident products. Advertising in newspapers and magazines is popular with entrepreneurs, individuals / legal entities and advertising agencies, as these printed products are re-read and reviewed many times. In the appendices and color inserts of newspapers and magazines, you can specify exactly for which target audience they are intended. This segmentation of demand for target groups increases the effectiveness of advertising, because the advertising message is responded to by the consumer to whom it was addressed. Increasing the requirements set by the customer for the printing of advertising products, necessitates four-color printing using fast, flexible printing systems with maximum automation of each production stage, which ensures improved quality of printed advertising products. When composing an advertising text, we must remember that it must be positively perceived by a particular person. Advertising should resemble an open conversation, which always evokes positive emotion. The text should be set out in simple sentences. Without using, specialized terms and complex sentences that include multiple opinions, theses, arguments, and adverbial inflections. In the advertising text, one phrase
must contain one opinion, and graphic constants confirm the opinion of the author of the advertising message.