dc.contributor.author |
Федотова, Наталя Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-06-14T11:41:27Z |
|
dc.date.available |
2022-06-14T11:41:27Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Федотова Н. В. Поняття "Contemporary Dance" (танець контемпорарі): культурологічні, філософські та мистецтвознавчі підходи // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2021. № 4. С. 75-80. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4205 |
|
dc.description |
The purpose of the article is to analyze and systematize approaches to the definition of the concept of
"contemporary dance". Methodology. The research methodology is based on the analysis of scientific sources related to
the topic, approaches to the interpretation of the concept of "Contemporary Dance", using terminological and historical
methods. Scientific novelty. For the first time, the main approaches to the definition of contemporary dance are
revealed and its characteristic features are revealed. Conclusions. Contemporary dance has taken a prominent place
among the directions of choreographic art, has a wide circle of admirers, is recognized as a stage phenomenon and
cultural and artistic practice. Currently, there is a wide range of approaches to understanding contemporary dance,
which leads to terminological differences in scientific works. Among the main positions in contemporary dance, one
can single out its consideration as an avant-garde form of choreographic art that evolved from modern dance; as a
dramatic virtuoso dance originating from ballet and jazz; as an intellectual dance that originated in Europe and America,
based on various techniques and techniques, it is perceived as a tool for the development of the dancer's body. We
adhere to the position that contemporary dance is a direction of choreographic art that arose in the late XX – early XXI
centuries in Europe and America, based on techniques and techniques that act as tools for the development of the body,
the formation of awareness and the individual choreographic language of the dancer. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Мета роботи – проаналізувати та систематизувати підходи до визначення поняття «танець контемпорарі».
Методологія дослідження базується на аналізі дотичних до теми наукових джерел, підходів до трактування
поняття «Contemporary Dance» із застосуванням термінологічного та історичного методів. Наукова новизна.
Вперше виявлено основні підходи до визначення танцю контемпорарі та виявлено його характерні ознаки.
Висновки. Танець контемпорарі посів помітне місце серед напрямів хореографічного мистецтва, має широке
коло прихильників, визнаний як сценічне явище та культурно-мистецька практика. Наразі існує широкий
спектр підходів до розуміння танцю контемпорарі, що зумовлює термінологічні розбіжності наукових працях.
Серед основних позицій щодо танцю контемпорарі можна виокремити його розгляд як авангардної форми
хореографічного мистецтва, яка еволюціонувала з танцю модерн; як драматичний віртуозний танець, який бере
свій початок з балету та джазу; як інтелектуальний танець, який зародився в Європі та Америці, базується на
різних техніках та методиках, сприймається як інструмент для розвитку тіла танцівника. Дотримуємося позиції,
що танець контемпорарі – це напрям хореографічного мистецтва, що виник наприкінці ХХ – на початку ХХІ
століття в Європі та Америці, базується на техніках і методиках, які виступають інструментами для розвитку
тіла, формування усвідомленості та індивідуальної хореографічної мови танцівника. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.subject |
танець контемпорарі |
uk_UA |
dc.subject |
сучасна культура |
uk_UA |
dc.subject |
хореографія |
uk_UA |
dc.subject |
сучасний танець |
uk_UA |
dc.subject |
термінологічний підхід |
uk_UA |
dc.title |
Поняття "Contemporary Dance" (танець контемпорарі): культурологічні, філософські та мистецтвознавчі підходи |
uk_UA |
dc.title.alternative |
The concept of "Contemporary Dance": cultural, philosophical, and artistic approaches |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |