dc.contributor.author |
Полтавець-Гуйда, Оксана Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-06-15T11:38:32Z |
|
dc.date.available |
2022-06-15T11:38:32Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Полтавець-Гуйда О. В. Мистецтво діорами і панорами. «Штурм турецького валу» Віктора Полтавця // Культура і сучасність. 2020. № 2. С. 158-163. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4212 |
|
dc.description |
The purpouse of the study is to consider diorama “The Storming of Turkish Wall” by Viktor Poltavets in the context of the development of art dioramas and panoramas as components of historical battle painting in Ukraine and Europe. The methodology of the article is based on the scientific method of system-historical research, biographical method, method of observing the artists practical activities and the way of performing a complex work of art. The scientific novelty of the work lies in the determination of the significance and the comparative analysis of the the high achievements of historical and battle painting in Ukraine, its weighty sound as an integral part of Europien art, the relevance of understanding the presence and preservation of the national art school in the XXI century. The research is based on a comparison of famous Ukrainian, Russian, European masters of historical painting. Conclusion. The analysis shows a high level of development of historical and battle painting in Ukraine, saving in it a strong academic school as a fundamental basis for future creative achievements, traditions and continuity in the aforementioned branch of art. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Мета дослідження - розглянути діораму В. Полтавця «Штурм Турецького валу» в контексті розвитку мистецтва діорами, панорами як складових історико-батального живопису. Методологія статті ґрунтується на науковому методі системно-історичного дослідження, біографічному методі, методі спостереження практичної діяльності художника, його способі виконання складного мистецького твору. Наукова новизна роботи полягає в означенні значимості і проведеному порівняльному аналізі високих досягнень історико-батального живопису в Україні, його вагомого звучання як складника європейського мистецтва, актуальності осмислення наявності і збереженні традицій національної мистецької школи у ХХ-ХХІ ст. Дослідження ґрунтуються на порівняльному зіставленні відомих творів українських, російських, європейських майстрів історичного живопису. Висновки. Проведений аналіз демонструє високий рівень розвитку історико-батального живопису в Україні, збереження в ній сильної академічної школи як основного базису майбутніх творчих досягнень, традицій і спадкоємності в означеній галузі мистецтва. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.subject |
мистецтво |
uk_UA |
dc.subject |
діорама |
uk_UA |
dc.subject |
панорама |
uk_UA |
dc.subject |
«Штурм турецького валу» |
uk_UA |
dc.subject |
Полтавець Віктор |
uk_UA |
dc.subject |
історико-батальний живопис |
uk_UA |
dc.subject |
Україна |
uk_UA |
dc.subject |
європейське мистецтво |
uk_UA |
dc.subject |
національна мистецька школа |
uk_UA |
dc.subject |
історичний живопис |
uk_UA |
dc.subject |
живопис |
uk_UA |
dc.subject |
академічна школа |
uk_UA |
dc.subject |
багатофігурні картини |
uk_UA |
dc.subject |
академічний живопис |
uk_UA |
dc.subject |
композиція |
uk_UA |
dc.subject |
ідейний задум |
uk_UA |
dc.subject |
ілюзорність |
uk_UA |
dc.subject |
матеріалізація |
uk_UA |
dc.title |
Мистецтво діорами і панорами. «Штурм турецького валу» Віктора Полтавця |
uk_UA |
dc.title.alternative |
The Art of Diorama and Panorama. “The Storming of Turkish Wall” by Viktor Poltavets |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |