Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Мистецтво діорами і панорами. «Штурм турецького валу» Віктора Полтавця

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Полтавець-Гуйда, Оксана Вікторівна
dc.date.accessioned 2022-06-15T11:38:32Z
dc.date.available 2022-06-15T11:38:32Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Полтавець-Гуйда О. В. Мистецтво діорами і панорами. «Штурм турецького валу» Віктора Полтавця // Культура і сучасність. 2020. № 2. С. 158-163. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4212
dc.description The purpouse of the study is to consider diorama “The Storming of Turkish Wall” by Viktor Poltavets in the context of the development of art dioramas and panoramas as components of historical battle painting in Ukraine and Europe. The methodology of the article is based on the scientific method of system-historical research, biographical method, method of observing the artists practical activities and the way of performing a complex work of art. The scientific novelty of the work lies in the determination of the significance and the comparative analysis of the the high achievements of historical and battle painting in Ukraine, its weighty sound as an integral part of Europien art, the relevance of understanding the presence and preservation of the national art school in the XXI century. The research is based on a comparison of famous Ukrainian, Russian, European masters of historical painting. Conclusion. The analysis shows a high level of development of historical and battle painting in Ukraine, saving in it a strong academic school as a fundamental basis for future creative achievements, traditions and continuity in the aforementioned branch of art. uk_UA
dc.description.abstract Мета дослідження - розглянути діораму В. Полтавця «Штурм Турецького валу» в контексті розвитку мистецтва діорами, панорами як складових історико-батального живопису. Методологія статті ґрунтується на науковому методі системно-історичного дослідження, біографічному методі, методі спостереження практичної діяльності художника, його способі виконання складного мистецького твору. Наукова новизна роботи полягає в означенні значимості і проведеному порівняльному аналізі високих досягнень історико-батального живопису в Україні, його вагомого звучання як складника європейського мистецтва, актуальності осмислення наявності і збереженні традицій національної мистецької школи у ХХ-ХХІ ст. Дослідження ґрунтуються на порівняльному зіставленні відомих творів українських, російських, європейських майстрів історичного живопису. Висновки. Проведений аналіз демонструє високий рівень розвитку історико-батального живопису в Україні, збереження в ній сильної академічної школи як основного базису майбутніх творчих досягнень, традицій і спадкоємності в означеній галузі мистецтва. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject мистецтво uk_UA
dc.subject діорама uk_UA
dc.subject панорама uk_UA
dc.subject «Штурм турецького валу» uk_UA
dc.subject Полтавець Віктор uk_UA
dc.subject історико-батальний живопис uk_UA
dc.subject Україна uk_UA
dc.subject європейське мистецтво uk_UA
dc.subject національна мистецька школа uk_UA
dc.subject історичний живопис uk_UA
dc.subject живопис uk_UA
dc.subject академічна школа uk_UA
dc.subject багатофігурні картини uk_UA
dc.subject академічний живопис uk_UA
dc.subject композиція uk_UA
dc.subject ідейний задум uk_UA
dc.subject ілюзорність uk_UA
dc.subject матеріалізація uk_UA
dc.title Мистецтво діорами і панорами. «Штурм турецького валу» Віктора Полтавця uk_UA
dc.title.alternative The Art of Diorama and Panorama. “The Storming of Turkish Wall” by Viktor Poltavets uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу