dc.contributor.author |
Квецко, Ольга Ярославівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-06-15T11:55:57Z |
|
dc.date.available |
2022-06-15T11:55:57Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Квецко О. Я. Принципи хореографічної освіти в початкових мистецьких закладах // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2021. № 4. С. 113-117. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4217 |
|
dc.description |
The purpose of the article is to determine the basic principles of choreographic education in primary art
institutions. Methodology. The methods of analysis and synthesis are used in the work. Based on the analysis of classes
with different age groups of children on the basis of the choreographic department of Kaluga Children's Music School
of Ivano-Frankivsk region identified the basic principles of choreographic education, which contribute to the
improvement and development of children's performance, creative thinking, discipline and aesthetic taste to dance. The
method of synthesis allowed us to determine the main criteria for teaching choreography for preschoolers. The
scientific novelty of the work is that for the first time the basic principles of education and choreography lessons were
comprehensively studied. The paper analyzes the trends in the development of choreographic education in primary art
institutions; the concept of "children's choreography" is defined as one of the bases of formation of dancing abilities and
"foundation" for further development of children in the direction of choreographic art;. It is investigated that the newest
information technologies in the field of choreographic art allow: to strengthen the efficiency of knowledge of children;
create a positive impression in choreography lessons; provide high educational diversity; increase success; to improve
performing skills; rationally organize educational indicators; increase academic achievement. Conclusions. The author
concludes that the use of the latest methods and techniques of teaching choreography will lead to high success, increase
performance, which will determine in the future the path of children to further professional choreographic education. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Метою роботи є визначення основних принципів хореографічної освіти в початкових мистецьких
закладах. Методологія. У роботі використані методи аналізу і синтезу. На основі аналізу проведених занять з
різними віковими категоріями дітей на базі хореографічного відділу Калуської дитячої музичної школи Івано Франківської області визначено основні принципи хореографічної освіти, які сприяють вдосконаленню та
розвитку виконавської майстерності дітей, творчого мислення, виховують дисциплінованість та естетичний
смак, а найголовніше – любов до танцю. Метод синтезу дозволив визначити основні критерії викладання
хореографії для дошкільнят. Наукова новизна роботи полягає в тому, що вперше було комплексно досліджено
основні принципи освіти а уроках хореографії. У роботі проаналізовано тенденції розвитку хореографічної
освіти в початкових мистецьких закладах; визначено поняття «дитяча хореографія» як одну із основ
формування танцювальних здібностей та «фундамент» для подальшого розвитку дітей в напрямі
хореографічного мистецтва; зроблено спробу охарактеризувати педагогічні завдання викладача хореографії з
різними віковими категоріями дітей з використанням новітніх методів та прийомів навчання. Досліджено, що
новітні інформаційні технології в галузі хореографічного мистецтва дозволяють: посилити результативність
знань дітей; створити позитивне враження на уроках з хореографії; забезпечити високу освітню
різноманітність; підвищити успішність; вдосконалити виконавську майстерність; раціонально організувати
навчальні показники; збільшити навчальні досягнення. Висновки. Автором підсумовано, що використання
новітніх методів та прийомів навчання хореографії приведе до високої успішності, підвищення виконавських
здібностей, що дозволить в майбутньому визначити шлях дітей в подальшу професійну хореографічну освіту. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.subject |
дитяча творчість |
uk_UA |
dc.subject |
танець |
uk_UA |
dc.subject |
виконавська майстерність |
uk_UA |
dc.subject |
дидактичні вимоги |
uk_UA |
dc.subject |
методика викладання |
uk_UA |
dc.subject |
педагогіка |
uk_UA |
dc.subject |
здібність |
uk_UA |
dc.subject |
успішність |
uk_UA |
dc.title |
Принципи хореографічної освіти в початкових мистецьких закладах |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Principles of choreographic education in primary art institutions |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |