Electronic National Academy of Ukraine on Culture And Arts Management Staff Institutional Repository

Принципи хореографічної освіти в початкових мистецьких закладах

Show simple item record

dc.contributor.author Квецко, Ольга Ярославівна
dc.date.accessioned 2022-06-15T11:55:57Z
dc.date.available 2022-06-15T11:55:57Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Квецко О. Я. Принципи хореографічної освіти в початкових мистецьких закладах // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2021. № 4. С. 113-117. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4217
dc.description The purpose of the article is to determine the basic principles of choreographic education in primary art institutions. Methodology. The methods of analysis and synthesis are used in the work. Based on the analysis of classes with different age groups of children on the basis of the choreographic department of Kaluga Children's Music School of Ivano-Frankivsk region identified the basic principles of choreographic education, which contribute to the improvement and development of children's performance, creative thinking, discipline and aesthetic taste to dance. The method of synthesis allowed us to determine the main criteria for teaching choreography for preschoolers. The scientific novelty of the work is that for the first time the basic principles of education and choreography lessons were comprehensively studied. The paper analyzes the trends in the development of choreographic education in primary art institutions; the concept of "children's choreography" is defined as one of the bases of formation of dancing abilities and "foundation" for further development of children in the direction of choreographic art;. It is investigated that the newest information technologies in the field of choreographic art allow: to strengthen the efficiency of knowledge of children; create a positive impression in choreography lessons; provide high educational diversity; increase success; to improve performing skills; rationally organize educational indicators; increase academic achievement. Conclusions. The author concludes that the use of the latest methods and techniques of teaching choreography will lead to high success, increase performance, which will determine in the future the path of children to further professional choreographic education. uk_UA
dc.description.abstract Метою роботи є визначення основних принципів хореографічної освіти в початкових мистецьких закладах. Методологія. У роботі використані методи аналізу і синтезу. На основі аналізу проведених занять з різними віковими категоріями дітей на базі хореографічного відділу Калуської дитячої музичної школи Івано Франківської області визначено основні принципи хореографічної освіти, які сприяють вдосконаленню та розвитку виконавської майстерності дітей, творчого мислення, виховують дисциплінованість та естетичний смак, а найголовніше – любов до танцю. Метод синтезу дозволив визначити основні критерії викладання хореографії для дошкільнят. Наукова новизна роботи полягає в тому, що вперше було комплексно досліджено основні принципи освіти а уроках хореографії. У роботі проаналізовано тенденції розвитку хореографічної освіти в початкових мистецьких закладах; визначено поняття «дитяча хореографія» як одну із основ формування танцювальних здібностей та «фундамент» для подальшого розвитку дітей в напрямі хореографічного мистецтва; зроблено спробу охарактеризувати педагогічні завдання викладача хореографії з різними віковими категоріями дітей з використанням новітніх методів та прийомів навчання. Досліджено, що новітні інформаційні технології в галузі хореографічного мистецтва дозволяють: посилити результативність знань дітей; створити позитивне враження на уроках з хореографії; забезпечити високу освітню різноманітність; підвищити успішність; вдосконалити виконавську майстерність; раціонально організувати навчальні показники; збільшити навчальні досягнення. Висновки. Автором підсумовано, що використання новітніх методів та прийомів навчання хореографії приведе до високої успішності, підвищення виконавських здібностей, що дозволить в майбутньому визначити шлях дітей в подальшу професійну хореографічну освіту. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject дитяча творчість uk_UA
dc.subject танець uk_UA
dc.subject виконавська майстерність uk_UA
dc.subject дидактичні вимоги uk_UA
dc.subject методика викладання uk_UA
dc.subject педагогіка uk_UA
dc.subject здібність uk_UA
dc.subject успішність uk_UA
dc.title Принципи хореографічної освіти в початкових мистецьких закладах uk_UA
dc.title.alternative Principles of choreographic education in primary art institutions uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account