Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Прищенко, Світлана Валеріївна | |
dc.date.accessioned | 2022-06-22T12:19:34Z | |
dc.date.available | 2022-06-22T12:19:34Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Прищенко С. В. Візуальна семантика і художня образність плаката // Культура і сучасність. 2020. № 1. С. 97-103. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4238 | |
dc.description | The purpose of the article is to reveal the art-stylistic features of the Poster, depending on culture-historical, political, and economic events. This study contributes to the history of the poster, considering it as an object of Graphic Design in the context of cross-cultural interaction, cultural integration, and national identification. Methodology. The socio-cultural, system-structural, comparative methods and the method of stylistic analysis were chosen for the stated topic. The scientific novelty is to substantiate the relationship between the functionality, content, and style of the Рoster. Communicative and aesthetic aspects of pictorial are presented in the socio-cultural dynamics in accordance with certain stages of social development. The Poster actively forms the mass consciousness, is included in the social sign system, has a powerful influence on public opinion, represents past and present creative experience. It is proved that the semantic space of the Poster is a visualization of a significant idea, a generalized reproduction of object or phenomenon in form and color. Conclusions. Contemporary poster as a product of Culture must have emphasized aesthetics, non-standard, graphic variability, retain symbolic meanings, and be interesting to the target audience. | uk_UA |
dc.description.abstract | Мета статті - розкрити художньо-стильові особливості плаката залежно від культурно-історичних, політичних, економічних подій. Пропоноване дослідження робить внесок в історію плаката, розглядаючи його як об’єкт графічного дизайну в контексті крос-культурної взаємодії, культурної інтеграції і національної ідентифікації. Методологія. Для заявленої теми обрано соціокультурний, системно-структурний, компаративний методи та метод стилістичного аналізу. Наукова новизна полягає в обґрунтуванні взаємозв’язків функціональності, змістовності та стилістики плаката. Комунікативні та естетичні аспекти образотворення подано в соціокультурній динаміці відповідно до певних етапів розвитку суспільства. Плакат активно формує масову свідомість, включається в соціальну знакову систему, має потужний вплив на громадську думку, репрезентує минулий і сучасний творчий досвід. Доведено, що семантичний простір плаката є візуалізацією значущої ідеї, узагальненим відтворенням об’єкта або явища у формі та кольорі. Висновки. Сучасний плакат як продукт культури повинен мати підкреслену естетичність, нестандартність, графічну варіативність, зберігати символічні значення, бути цікавим для цільової аудиторії. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | візуальна семантика | uk_UA |
dc.subject | художня образність | uk_UA |
dc.subject | плакат | uk_UA |
dc.subject | графічний дизайн | uk_UA |
dc.subject | рекламна графіка | uk_UA |
dc.subject | візуальна мова | uk_UA |
dc.subject | естетика | uk_UA |
dc.subject | стилістика | uk_UA |
dc.title | Візуальна семантика і художня образність плаката | uk_UA |
dc.title.alternative | Visual semantics and artistic imagery of the poster | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |