dc.contributor.author |
Кравченко, Анастасія Ігорівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-07-11T11:02:00Z |
|
dc.date.available |
2022-07-11T11:02:00Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
Кравченко А. І. Значення філософії музичного аналізу у дослідженні камерно-інструментального мистецтва України // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури. 2016. Вип. XXXVI. С. 172–183. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2225-7586 |
|
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4271 |
|
dc.description |
The article studies the questions of analysis of musical compositions from the viewpoint of
philosophy of music. The generalization of existent concepts with further development of principles of
philosophy of musical analysis in a combinatorial consolidation of classical musicology and “discursive”
analysis has been done. This allows comprehending formal, structural, substance and semantic aspects
of organization of musical materials and their integrity. It is proved that creations, reproduction and
perception of compositions are the processes of self-awareness through the piece of music. Variability
of interpretational versions of meaning comprehension of the composition is formed in medial channels
at the turn of interchange of art and musical information between its generator, translator and recipient.
The importance of philosophy of musical analysis in the research of compositions of chamber art of
representatives of Ukrainian school of composition has been outlined. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглядаються питання методології аналізу музичних творів з позицій філософії музики. Здійснено узагальнення наявних концепцій з метою подальшої розробки принципів філософії музичного аналізу у комбінаторному поєднанні класичного музикознавчого та «дискурсивного» аналізу. Такий підхід дозволяє осягнути формально-структурні, змістовносемантичні та смислові аспекти організації музичного матеріалу у їх цілісності в процесі композиторської та виконавської творчості. Доведено, що створення, відтворення та сприйняття композицій є процесом світоглядного самоусвідомлення через твір. Варіабельність інтерпретаційних версій культур-герменевтичного осягнення музичного смислу формується у медіальних каналах на комунікативному стику взаємообміну художньо-естетичною інформацією між її генератором, транслятором і сприймачем. З цього окреслюється значення філософії музичного аналізу у дослідженні творів камерно-інструментального мистецтва представників української школи композиції та їх виконавського втілення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Міленіум |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
С;16 |
|
dc.subject |
камерно-інструментальне мистецтво України |
uk_UA |
dc.subject |
філософія музики |
|
dc.subject |
філософія музичного аналізу |
|
dc.subject |
дискурсивний аналіз музичного твору |
|
dc.subject |
музичний смисл |
|
dc.subject |
композиторство |
|
dc.subject |
виконавство |
|
dc.subject |
медіальні канали сприйняття |
|
dc.title |
Значення філософії музичного аналізу у дослідженні камерно-інструментального мистецтва України |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Significance of philosophy of musical analysis In the researches of chamber art of Ukraine |
|
dc.type |
Article |
uk_UA |