Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Значення філософії музичного аналізу у дослідженні камерно-інструментального мистецтва України

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кравченко, Анастасія Ігорівна
dc.date.accessioned 2022-07-11T11:02:00Z
dc.date.available 2022-07-11T11:02:00Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Кравченко А. І. Значення філософії музичного аналізу у дослідженні камерно-інструментального мистецтва України // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури. 2016. Вип. XXXVI. С. 172–183. uk_UA
dc.identifier.issn 2225-7586
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4271
dc.description The article studies the questions of analysis of musical compositions from the viewpoint of philosophy of music. The generalization of existent concepts with further development of principles of philosophy of musical analysis in a combinatorial consolidation of classical musicology and “discursive” analysis has been done. This allows comprehending formal, structural, substance and semantic aspects of organization of musical materials and their integrity. It is proved that creations, reproduction and perception of compositions are the processes of self-awareness through the piece of music. Variability of interpretational versions of meaning comprehension of the composition is formed in medial channels at the turn of interchange of art and musical information between its generator, translator and recipient. The importance of philosophy of musical analysis in the research of compositions of chamber art of representatives of Ukrainian school of composition has been outlined. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядаються питання методології аналізу музичних творів з позицій філософії музики. Здійснено узагальнення наявних концепцій з метою подальшої розробки принципів філософії музичного аналізу у комбінаторному поєднанні класичного музикознавчого та «дискурсивного» аналізу. Такий підхід дозволяє осягнути формально-структурні, змістовносемантичні та смислові аспекти організації музичного матеріалу у їх цілісності в процесі композиторської та виконавської творчості. Доведено, що створення, відтворення та сприйняття композицій є процесом світоглядного самоусвідомлення через твір. Варіабельність інтерпретаційних версій культур-герменевтичного осягнення музичного смислу формується у медіальних каналах на комунікативному стику взаємообміну художньо-естетичною інформацією між її генератором, транслятором і сприймачем. З цього окреслюється значення філософії музичного аналізу у дослідженні творів камерно-інструментального мистецтва представників української школи композиції та їх виконавського втілення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Міленіум uk_UA
dc.relation.ispartofseries С;16
dc.subject камерно-інструментальне мистецтво України uk_UA
dc.subject філософія музики
dc.subject філософія музичного аналізу
dc.subject дискурсивний аналіз музичного твору
dc.subject музичний смисл
dc.subject композиторство
dc.subject виконавство
dc.subject медіальні канали сприйняття
dc.title Значення філософії музичного аналізу у дослідженні камерно-інструментального мистецтва України uk_UA
dc.title.alternative Significance of philosophy of musical analysis In the researches of chamber art of Ukraine
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу