Короткий опис(реферат):
Стаття присвячена розкриттю методологічних засад дослідження сучасного стану музичної текстології та герменевтичних процесів декодування сенсу музичного наративу. Окреслено поліметодологічні вектори нової парадигми музикознавства в її культурно-семіологічній спрямованості. Розкрито теоретико-методологічне значення інтеграції підходів широкого культурно-семіотичного (зокрема, інтермедіального) спектру у вивченні як внутрішнього музичного змісту, структури, так і зовнішнього середовища соціокультурної презентації та рецепції творів музичного мистецтва.
Суть розробки, основні результати:
The article is devoted to revealing of methodological principles of studying
the modern state of musical textology and hermeneutic processes of decoding the meaning
of musical narrative. Polymethodological vectors of the new paradigm of musicology in
its cultural and semiological orientation are outlined. The theoretical and methodological
signiϐicance of the integration of approaches of the broad cultural and semiotic (in par ticular, intermedial) spectrum in the study of both the internal musical content, structure
and the external environment of the socio-cultural presentation and reception of works
of musical art is discovered.