Electronic National Academy of Ukraine on Culture And Arts Management Staff Institutional Repository

Філософія музичного аналізу: аспекти методології

Show simple item record

dc.contributor.author Кравченко, Анастасія Ігорівна
dc.date.accessioned 2022-07-13T12:30:10Z
dc.date.available 2022-07-13T12:30:10Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Кравченко А. І. Філософія музичного аналізу: аспекти методології // Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації: зб. наук. праць ХІ Міжн. наук.-практ. інтернет-конф., Переяслав-Хмельницький, 20–21 лютого, 2016 р. Переяслав-Хмельницький, 2016. С. 101–104. uk_UA
dc.identifier.other УДК 001+37(100), ББК 72.4+74(0)
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4284
dc.description матеріали конференції uk_UA
dc.description.abstract Поява цієї роботи обумовлена потребою вдосконалення категоріального апарату сучасного музикознавства та віднайдення універсальних методів та методологічних підходів дослідження творів музичного мистецтва, що спонукає вчених до дослідницької медіації у подоланні дисциплінарних меж філософії, музичної естетики, культурології, історичного, теоретичного, когнітивного музикознавства та психології музичного сприйняття, що набуває виразно окресленої тенденції філософізації та культурологічного нахилу музикознавства. У контексті розвитку філософії музики вбачається особливо актуальним і перспективним методологічний пошук у ракурсі філософії музичного аналізу, що на наш погляд володіє ознаками універсальності у комбінаторному поєднанні компонентів своєї методики, а саме музикознавчого та дискурсивного аналізу. Останній передбачає застосування методів когнітивної інтерпретації, культурологічного, контекстуального підходів дослідження онтології музичної творчості та проблем її сприйняття, а також урахування музикознавчої критико-естетичної оцінки та композиторських автоінтерпретаційних позицій, з метою здобуття смислу та його диференціації у медіальних каналах сприйняття у комунікаційному колі класичної тріади композитор–виконавець–слухач. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Переяслав-Хмельницький : Державний вищий навчальний заклад «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» uk_UA
dc.relation.ispartofseries К;67
dc.subject філософія музичного аналізу uk_UA
dc.subject інтердисциплінарна методологія
dc.subject філософсько-естетична рефлексія музики
dc.subject камерно-інструментальні твори України
dc.title Філософія музичного аналізу: аспекти методології uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account