dc.contributor.author |
Патик, Роксолана Степанівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-08-03T08:10:43Z |
|
dc.date.available |
2022-08-03T08:10:43Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Патик Р. С. Теоретична та творча спадщина Володимира Січинського (львівський період 1920-1923 рр.) // Культура і сучасність. 2020. № 1. С. 123-128. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4328 |
|
dc.description |
The purpose of the research is to thoroughly study the scientific, theoretical, artistic, and pedagogical and creative activity of Ukrainian art historian and architect V. Sichynskyy during the period 1920-1923. Methodology. The comparative-typological method of analysis of the creative and theoretical works of V. Sichynskyi is used. The methods of scientific research of texts, in particular, the method of classification, are also chosen for research of its theoretical heritage. This method contributed to a detailed study of the theoretical heritage of the researcher, its division by subject and problem. The scientific novelty of the research is that for the first time a thorough analysis of the scientific, theoretical, pedagogical, and creative activity of V. Sichynsky during the period 1920-1923 is carried out. Conclusions. It was established that Lviv became a platform for the formation of a young scientist and architect V. Sichynskyi. The result of the scholar's activity during the period 1920-1923 was a series of scientific works that made a significant contribution to the development of national art history, the history and theory of architecture, fine arts and
crafts, engravings and Ukrainian culture in general. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Метою дослідження є ґрунтовне вивчення науково-теоретичної, мистецько-педагогічної і творчої діяльності українського мистецтвознавця та архітектора-практика В. Січинського в період 1920-1923 рр. Методологія дослідження. Застосовано порівняльно-типологічний метод аналізу творчих і теоретичних праць
В. Січинського. Для дослідження його теоретичної спадщини обрано також методи наукового дослідження текстів, зокрема, метод класифікації. Цей метод сприяв детальному вивченню теоретичної спадщини дослідника, поділу її за тематикою та проблематикою. Наукова новизна дослідження полягає у тому, що вперше здійснюється ґрунтовний аналіз науково-теоретичної, мистецько-педагогічної і творчої діяльності В. Січинського в період його перебування у Львові 1920-1923 рр. Висновки. Встановлено, що Львів став платформою для формування молодого науковця та архітектора-практика В. Січинського. Результатом діяльності вченого в період 1920-1923 рр. стали низка наукових праць, які зробили помітний внесок у розвиток
вітчизняного мистецтвознавства, історії та теорії архітектури, образотворчого та декоративно-ужиткового мистецтва, граверства та української культури загалом. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.subject |
теоретична та творча спадщина |
uk_UA |
dc.subject |
Січинський Володимир |
uk_UA |
dc.subject |
львівський період |
uk_UA |
dc.subject |
теоретична спадщина |
uk_UA |
dc.subject |
українська культура |
uk_UA |
dc.subject |
мистецтвознавство |
uk_UA |
dc.subject |
українське мистецтво |
uk_UA |
dc.subject |
історія української культури |
uk_UA |
dc.subject |
творча спадщина |
uk_UA |
dc.subject |
ранній період |
uk_UA |
dc.subject |
наукові дослідження |
uk_UA |
dc.title |
Теоретична та творча спадщина Володимира Січинського (львівський період 1920-1923 рр.) |
uk_UA |
dc.title.alternative |
The theoretical and creative heritage of Volodymyr Sichynsky (Lviv period 1920-1923 gg.) |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |