dc.contributor.author |
Акімов, Дмитро Ігорович |
|
dc.date.accessioned |
2022-08-03T08:13:40Z |
|
dc.date.available |
2022-08-03T08:13:40Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Акімов Д. І. Маркетингові технології колекціонування в образотворчому мистецтві // Культура і сучасність. 2020. № 1. С. 104-109. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4331 |
|
dc.description |
The purpose of the article is to consider the essence and some types of marketing technologies used in the process of collecting works of fine art. The methodology involves the use of methods of systems analysis, comparative method, methods of systematization, and generalization. The scientific novelty of the study is that for the first time the marketing technologies used in the collection of works of fine arts have been studied. Conclusions. The analysis of the processes and problems of collecting works of art allowed us to conclude that in this process the following important goals and functions are realized: social, cultural, economic, as well as technological functions such as collecting and
accumulating works of art, their preservation, research, exhibition. Modern collecting is a form of cultural activity that allows you to turn things into cultural objects. In the process of collecting works of fine art, marketing technologies are actively used to increase the efficiency of collecting and promoting works of art in art markets in order to replenish and
improve collections stored in museums, art galleries, and individual collectors. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Метою статті є розгляд сутності та деяких різновидів маркетингових технологій, що використовуються в процесі колекціонування творів образотворчого мистецтва. Методологія дослідження передбачає застосування методів системного аналізу, компаративного методу, методів систематизації та узагальнення. Наукова новизна дослідження полягає у тому, що вперше досліджено маркетингові технології, що застосовуються при колекціонуванні творів образотворчого мистецтва. Висновки. Проведений аналіз процесів та проблем колекціонування творів мистецтва дозволив зробити висновок щодо того, що у цьому процесі реалізуються наступні важливі цілі та функції: соціальна, загальнокультурна, економічна, а також такі технологічні функції, як збирання та накопичення творів мистецтва, їх збереження, дослідження, експонування. Сучасне колекціонування являє собою форму культурної активності, що дозволяє перетворювати речі у культурні предмети. В процесі колекціонування творів образотворчого мистецтва активно використовуються маркетингові технології, спрямовані на підвищення ефективності процесів колекціонування та просування художніх творів на арт-ринках з метою поповнення та вдосконалення колекцій, що зберігаються в музеях, картинних галереях, та в окремих колекціонерів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингові технології |
uk_UA |
dc.subject |
колекціонування |
uk_UA |
dc.subject |
образотворче мистецтво |
uk_UA |
dc.subject |
колекціонування творів образотворчого мистецтва |
uk_UA |
dc.subject |
колекціонування творів мистецтва |
uk_UA |
dc.subject |
твори мистецтва |
uk_UA |
dc.subject |
арт-ринок |
uk_UA |
dc.subject |
колекції |
uk_UA |
dc.subject |
ринок мистецтв |
uk_UA |
dc.subject |
колекціонування творів живопису |
uk_UA |
dc.subject |
твори образотворчого мистецтва |
uk_UA |
dc.title |
Маркетингові технології колекціонування в образотворчому мистецтві |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Marketing collection technologies in the fine arts |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |