dc.contributor.author |
Недошовенко, Тамара Федорівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-08-04T10:39:41Z |
|
dc.date.available |
2022-08-04T10:39:41Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Недошовенко Т. Ф. Час і простір як інструменти пізнання навколишнього світу в образотворчому мистецтві // Культура і сучасність. 2020. № 1. С. 139-145. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4341 |
|
dc.description |
The purpose of the article is to analyze the complex coordinates of spatial constructions of some works of fine art at the main stages of their development. To focus students' attention on the importance of the method of solving spatial problems related to creative work in order to apply it practically in the chosen specialization, to master it perfectly and to be a master no worse than a teacher. The methodology of the article is based on the application of such scientific methods as historical, analytical, structural and method of transformations, which encourages to be guided by a systematic analysis of the problems of space in the fine arts inherent in different eras. The article considers only the geometric side of the issue. The scientific novelty lies in the study of modern approaches to the problems of determining spatial constructions in the educational and creative process from realistic academic thinking to possible transformations into stylization in the chosen specialty at the Kyiv State Academy of Decorative Arts and Design. Mikhail Boychuk. Conclusions. The analysis makes it possible to trace and better understand the specific features of the existing experience of spatial constructions in the field of fine arts. The historical reasons on the basis of the analysis of scientific sources for realization of the program of the art concept in the educational process are covered. In the context of creative realities of the time where quality training in mastering the creative method is crucial. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Мета дослідження - проаналізувати комплексні координати просторових побудов деяких творів образотворчого мистецтва на основних етапах їх розвитку з акцентуванням на важливості методу вирішення просторових завдань, повʼязаних з творчою роботою з метою їх практичного застосування. Методологія статті ґрунтується на застосуванні таких наукових методів, як історичний, аналітичний, структурний, а також метод трансформацій, що спонукає керуватись системним аналізом проблем простору в образотворчому мистецтві, що властивий різним епохам. Наукова новизна полягає в дослідженні сучасних підходів до проблем визначення просторових побудов в навчальному і творчому процесі від реалістичного академічного мислення до можливих трансформацій в стилізацію за обраним фахом в Київській державній академії декоративно-прикладного мистецтва і дизайну ім. Михайла Бойчука. Висновки. Проведений аналіз дає змогу прослідкувати та глибше зрозуміти специфічні особливості існуючого досвіду просторових побудов у сфері образотворчого мистецтва. Висвітлено історичні причини на основі аналізу наукових джерел для реалізації програми мистецької концепції в навчальному процесі. В контексті творчих реалій часу де якісне навчання в опануванні творчого методу є визначальним. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.subject |
час |
uk_UA |
dc.subject |
простір |
uk_UA |
dc.subject |
образотворче мистецтво |
uk_UA |
dc.subject |
Київська державна академія декоративно-прикладного мистецтва і дизайну ім. Михайла Бойчука |
uk_UA |
dc.subject |
мистецтво |
uk_UA |
dc.subject |
просторове мистецтво |
uk_UA |
dc.subject |
середньовічне мистецтво |
uk_UA |
dc.subject |
простір картини |
uk_UA |
dc.subject |
аксонометрія |
uk_UA |
dc.subject |
перспектива |
uk_UA |
dc.subject |
зворотна перспектива |
uk_UA |
dc.subject |
перцепція |
uk_UA |
dc.subject |
постімпресіонізм |
uk_UA |
dc.subject |
кубізм |
uk_UA |
dc.subject |
науковий живопис |
uk_UA |
dc.title |
Час і простір як інструменти пізнання навколишнього світу в образотворчому мистецтві |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Time and space as tools of cognition of the external world in the fine arts |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |