dc.contributor.author |
Донченко, Наталія Петрівна |
|
dc.contributor.author |
Єрмуканова, Анастасія Андріївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-08-04T11:44:26Z |
|
dc.date.available |
2022-08-04T11:44:26Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Донченко Н. П., Єрмуканова А. А. Сценічний універсалізм режисерського театру Пітера Брука // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2022. № 2. С. 206–211. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4348 |
|
dc.description |
The purpose of the work is to dentify the features of the artistic work of English director Peter Brook through the prism
of the experimental nature of his creative studio. The methodology of the research is to use the following methods: historical –
to study the specifics of the development of artistic creativity of P. Brooke during the twentieth – early XXI century. in the
context of transformational features of socio-cultural space and theatrical art; typological – aimed at identifying and defining
the techniques and methods of directorial universalism of P. Brooke; art critic, who helped to identify the specifics of the
formation and formation of the director's handwriting of P. Brooke, through the prism of innovative experiments and stage
universalism of his creative studio. The novelty of the study lies in a comprehensive study and analysis of the artistic work of
English director Peter Brook in the context of the specifics of his theater studio. Conclusions. Although Brooke's ideas are not
always innovative - most of them were borrowed from his avant-garde contemporaries, his extraordinary talent lies in his unique
ability to represent these ideas on stage, experimenting with the very nature of theater. His use of innovative methods of
interpreting the classical Shakespearean text and the experience of avant-garde trends in European theater contributed to the
formation of a new canon, representative of which were such components of theatrical performance as scenography, mise-en scène, light score, musical design, and acting. P. Brooke's directorial works clearly represent modern culture – a network of
branched symbols or interpretations, in which the director interprets the realities of the classical text, agreeing only with his own
rules. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Мета роботи. Виявити особливості художньої творчості англійського режисера Пітера Брука крізь призму
експериментальності його творчої майстерні. Методологія дослідження полягає у застосуванні наступних
методів: історичного – для дослідження специфіки розвитку художньої творчості П. Брука протягом ХХ-го –
початку ХХІ ст. у контексті трансформаційних особливостей соціокультурного простору та театрального
мистецтва; типологічного – спрямованого на виявлення та визначення прийомів і методів режисерського
універсалізму П. Брука; мистецтвознавчого, що посприяв виявленню специфіки формування і становлення
режисерського почерку П. Брука, крізь призму новаторських експериментів та сценічного універсалізму його
творчої майстерні. Новизна дослідження полягає в проведеному комплексному дослідженні та аналізі
художньої творчості англійського режисера Пітера Брука в контексті специфіки його театральної майстерні.
Висновки. Не зважаючи на те, що ідеї П. Брука не завжди є новаторськими – більшість з них були запозичені у
його сучасників-авангардистів, його надзвичайний талант полягає в унікальних здібностях репрезентувати ці ідеї
на сцені, експериментах із самою природою театру. Використання ним новаторських методів інтерпретації
класичного шекспірівського тексту та досвіду авангардистських течій європейського театру посприяли
формуванню нового канону, репрезентативними носіями якого стали такі компоненти театрального видовища,
як сценографія, мізансценування, особливості світлової партитури, музичне оформлення та акторська гра.
Режисерські роботи П. Брука наочно представляють сучасну культуру – мережу розгалужених символів або
інтерпретацій, в якій режисер трактує реалії класичного тексту, узгоджуючись лише зі своїми власними
правилами. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.subject |
театр |
uk_UA |
dc.subject |
режисер |
uk_UA |
dc.subject |
творча майстерня |
uk_UA |
dc.subject |
актор |
uk_UA |
dc.subject |
Брук Пітер |
uk_UA |
dc.title |
Сценічний універсалізм режисерського театру Пітера Брука |
uk_UA |
dc.title.alternative |
The Stage Universalism of Peter Brook's Directed Theater |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |