Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Коритна, Аліна Ігорівна | |
dc.date.accessioned | 2022-08-16T04:59:02Z | |
dc.date.available | 2022-08-16T04:59:02Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Коритна А. І. Школа бальної хореографії КНУКіМ у сучасному науковому дискурсі // Культура і сучасність. 2022. № 1. С. 94-98. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4361 | |
dc.description | The purpose of the article is to identify the main approaches to understanding the activities of the school of ballroom choreography of the Kyiv National University of Culture and Arts (KNUKiM) in modern research. Research methodology. Methods of analysis and synthesis are applied; historical for consideration of scientific publications in chronological order; method of theoretical generalization for formulating conclusions, etc. Scientific novelty. The scientific novelty is to identify the degree of research of the phenomenon of "school of ballroom choreography KNUKiM" and the main approaches to understanding its activities. Conclusions. The analysis of the scientific discourse on the school of ballroom choreography of KNUKiM proved the importance not only of narrow choreographic optics but also the legitimacy of the application of culturological approaches, given the scale of the phenomenon of this school. In fact, only T. Pavliuk and A. Pidlypska consider the "school of ballroom choreography of KNUKiM", and not some aspects of its activities, without calling the phenomenon "school". Most of the authors, resorting to demonstrating the importance of scientific and methodological achievements of ballroom dance teachers KNUKiM, as well as graduates of the Department of Ballroom Choreography, prove the legitimacy of the definition of "scientific and pedagogical school". Despite numerous mentions of the Department of Ballroom Choreography KNUKiM and its representatives, it should be noted that researchers have not paid due attention to the preconditions and characteristics of the formation of art and pedagogical school of ballroom choreography KNUKiM, clarifying the main directions of the Department of Ballroom Choreography its role in the cultural and artistic life of Ukraine, the identification of the personal contribution of school representatives, the development of periodization of school activities, etc. The relevance of such a study is undeniable, and its results can be used in further theoretical developments on the activities of art, pedagogical, scientific schools in the process of cultural creation, choreographic art in Ukraine, etc. | uk_UA |
dc.description.abstract | Мета - виявити основні підходи до осмислення діяльності школи бальної хореографії Київського національного університету культури і мистецтв (КНУКіМ) у сучасних наукових дослідженнях. Методологія дослідження. Застосовано методи аналізу й синтезу; історичний - для розгляду наукових публікацій в хронологічній послідовності; метод теоретичного узагальнення - для формулювання висновків та ін. Наукова новизна полягає у виявленні ступеня дослідженості феномена «школи бальної хореографії КНУКіМ» й основних підходів до осмислення його діяльності. Висновки. Аналіз наукового дискурсу щодо школи бальної хореографії КНУКіМ довів важливість не лише вузькофахової хореографічної оптики, а правомірність застосування культурологічних підходів, зважаючи на масштабність феномену названої школи. Фактично лише Т. Павлюк та А. Підлипська розглядають власне «школу бальної хореографії КНУКіМ», а не окремі аспекти її діяльності, не називаючи феномен «школою». Більшість авторів, вдаючись до демонстрації вагомості наукового та методичного доробку викладачів бального танцю КНУКіМ, а також випускників кафедри бальної хореографії, доводять правомірність застосування поняття «наукова та педагогічна школа». Попри численні згадки про кафедру бальної хореографії КНУКіМ та її представників, слід констатувати, що дослідники не надали належної уваги передумовам та характеристиці процесів становлення мистецько-педагогічної школи бальної хореографії КНУКіМ, з’ясуванню основних напрямів роботи кафедри бальної хореографії КНУКіМ як мистецько-педагогічної школи та її ролі у культурно-мистецькому житті України, виявленню персонального внеску представників школи, розробленню періодизації діяльності школи та ін. Актуальність проведення цього дослідження є незаперечною, а його результати можна буде використати у подальших теоретичних розробках, присвячених діяльності мистецьких, педагогічних, наукових шкіл у процесах культуротворення і хореографічного мистецтва в Україні. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | школа бальної хореографії КНУКіМ | uk_UA |
dc.subject | науковий дискурс | uk_UA |
dc.subject | кафедра бальної хореографії КНУКіМ | uk_UA |
dc.subject | викладачі бального танцю КНУКіМ | uk_UA |
dc.subject | Київський національний університет культури і мистецтв | uk_UA |
dc.subject | українська культура | uk_UA |
dc.subject | мистецька школа | uk_UA |
dc.title | Школа бальної хореографії КНУКіМ у сучасному науковому дискурсі | uk_UA |
dc.title.alternative | School of Ball Choreography by KNUKiM in Modern Scientific Discourse | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |