dc.contributor.author |
Ло, Сяо |
|
dc.date.accessioned |
2022-08-17T09:56:37Z |
|
dc.date.available |
2022-08-17T09:56:37Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Ло Сяо. "Паломництво в Дуньхуан" – з нагоди 30-річчя Академії живопису Ганьсу // Мистецтвознавчі записки. 2022. Вип. 41. С. 29–33. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4385 |
|
dc.description |
The aim of the work is to describe «the Pilgrimage to Dunhuang» as an art project organized on the occasion of
the 30th anniversary of the Gansu Academy of Painting. The research methodology included the use of general
scientific principles of descriptiveness, systematicity and objectivity. The general scientific research methods are used
in the work: analysis, synthesis, induction and deduction. Chronological and retrospective methods have become
important for our study. The genetic method was used to trace the development of individual schools and artists and the
state of contemporary Chinese art. The method of abstraction, which involves the transition from general statements to
specific conclusions, has also become important. Scientific novelty. The article highlights the main achievements and
results of the Dunhuang Pilgrimage project, which allowed us to rethink the heritage of contemporary Chinese art.
Conclusions. The Gansu Academy of Arts, established in the early 1990s, has become one of the most important
centers of artistic culture in the region. This institute promotes Chinese cultural achievements and research in various
fields. In particular, the academy organizes various scientific lectures, seminars, art exhibitions, creative talks and other
educational activities. One such project was the «Pilgrimage to Dunhuang». On a Chinese-wide scale, it has made it
possible to accomplish several important tasks. In particular, during the first period of the project, special art
exhibitions, lectures and scientific seminars were held, which contributed to the promotion of Chinese cultural
achievements. In addition, the main emphasis was on the study and preservation of traditional Chinese culture. At the same time, some attention was paid to highlighting the artistic ties between Chinese and foreign cultures. The second
stage involved the introduction of specific mechanisms for managing various artistic events - artists were able to realize
their own ideas, to work freely on various projects. Thus, this project has demonstrated high efficiency and value in
acquainting society with China's cultural heritage. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Мета роботи – охарактеризувати «Паломництво в Дуньхуан» як мистецький проєкт, організований з
нагоди 30-річчя Академії живопису Ганьсу. Методологія дослідження передбачала використання
загальнонаукових принципів описовості, системності та об’єктивності. У роботі використано загальнонаукові
методи дослідження: аналіз, синтез, індукція та дедукція. Вагомими для дослідження стали хронологічний і
ретроспективний методи. За допомогою генетичного методу вдалося простежити розвиток окремих шкіл та
митців і стан сучасного китайського образотворчого мистецтва. Важливим став і метод абстракції, що
передбачає перехід від загальних тверджень до конкретних висновків. Наукова новизна. У статті висвітлено
головні досягнення та результати проєкту «Паломництво в Дуньхуан», що дало змогу по-новому осмислити
спадщину сучасного китайського мистецтва. Висновки. Академія мистецтва Ганьсу, створена на початку 1990-
х років, стала одним з найважливіших осередків мистецької культури регіону. Цей інститут сприяє
популяризації китайських культурних здобутків, їхніх досліджень у різних напрямах. Зокрема, Академія
організовує різноманітні наукові лекції, семінари, мистецькі виставки, творчі бесіди й інші навчально просвітницькі заходи. Одним з таких став проєкт «Паломництво в Дуньхуан». У загальнокитайському масштабі
він дав змогу реалізувати декілька важливих завдань. Зокрема, під час першого періоду реалізації проєкту
організували спеціальні художні виставки, провели лекції та наукові семінари, які сприяли популяризації
китайських культурних здобутків і на яких було наголошено на необхідності досліджувати та зберігати
традиційну культуру Китаю. Також приділено увагу висвітленню мистецьких зв’язків між китайською та
іноземними культурами. Другий етап передбачав упровадження конкретних механізмів управління різними
мистецькими заходами: митці отримали змогу реалізувати власні задуми, вільно працювати над різними
проєктами. Отже, цей захід засвідчив, що важливо ознайомлювати суспільство з культурною спадщиною
Китаю. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.subject |
академія |
uk_UA |
dc.subject |
живопис |
uk_UA |
dc.subject |
дослідження |
uk_UA |
dc.subject |
проєкт |
uk_UA |
dc.subject |
Ганьсу |
uk_UA |
dc.subject |
Китай |
uk_UA |
dc.title |
"Паломництво в Дуньхуан" – з нагоди 30-річчя Академії живопису Ганьсу |
uk_UA |
dc.title.alternative |
"Pilgrimage to Dunhuang" – on the occasion of the 30th anniversary of the Gansu academy of painting |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |