Короткий опис(реферат):
Мета роботи – з’ясувати механізм поєднання в особі актора різновекторних сторін його діяльності в ролі
та виявити творчі іпостасі в ході цієї творчості. Методологія дослідження полягає в застосуванні аналітичного
та логічного підходу до осмислення діяльності актора, що дає змогу з’ясувати механізм його подвійної участі у
творчому процесі переживання. Наукова новизна. Здійснено аналіз особливостей творчої діяльності актора під
час гри. Досліджено та розкрито виражальну участь актора у творчому процесі переживання. Висновки.
Методом аналізу діяльності виявлено «виражальну іпостась» актора в ролі. Встановлено різницю між особою
актора та його діями в ролі. З’ясовано, що в ході гри за допомогою певних прийомів актор частково
відсторонюється від власних дій у ролі. Доведено, що завдяки такому відстороненню актор сприймає власні дії
як дії певного персонажа. Відстежено, що в такому стані у зв’язку з частковою зміною свідомості актор
управляє перебігом переживань у ролі.
Суть розробки, основні результати:
The purpose of this article is to find out the mechanism of combining in the person of the actor different
aspects of his activities in the role and to identify creative incarnations in the course of this activity. Research
methodology. The research methodology is to apply an analytical and logical approach to understanding the activities
of the actor, which allows us to determine the mechanism of his double participation in the creative process of
experience. Scientific novelty. The analysis of features of the creative activity of the actor during game is carried out.
The expressive participation of the actor in the creative process of experience is researched and revealed. Conclusions.
The method of activity analysis revealed the "expressive incarnation" of the actor in the role. The difference between
the actor's personality and his actions in the role is established. It has been found that in the course of the game, the
actor partially deviates from his own actions in the role with the help of certain techniques. It is proved that due to such
removal the actor perceives his own actions as the actions of a certain character. It has been observed that in this state,
due to a partial change of consciousness, the actor controls the flow of experiences in the role.