dc.contributor.author |
Пугач, Любов Юріївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-09-28T11:35:25Z |
|
dc.date.available |
2022-09-28T11:35:25Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Пугач Л. Ю. Перспективи інноваційних змін у бібліотечній діяльності: погляди вітчизняних вчених // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. 2022. № 2. С. 14–20. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4412 |
|
dc.description |
The purpose of the article is to explain the interpretation of the concepts: «innovation», «library
innovation», and «innovation» in the context of the study of domestic library professionals. Analyze the
theoretical and methodological principles for the introduction of web technology in library practice for
effective remote information service users. The research methodology consists is based on the use of general
scientific approaches: socio-cultural, socio-communicative, systemic, as well as the use of general scientific
methods (analysis, synthesis, generalization). Scientific novelty of the work lies in the in-depth analysis and
comprehensive approach to studying the issue of quality satisfaction of the library user through the prism of
the introduction of innovative forms and methods in library activities. Conclusions. From the conducted
research we can state that domestic experts consider modern concepts of activity of leading libraries on
questions of information service of users. In particular, they offer ways to implement innovative forms and
methods, directions and ways of implementing innovative activities of social and communication institutions
in accordance with the information and technological challenges posed by society in the XXI century. Thus,
affirmatively positioning the prospects and achievements in the development and implementation in the library
practice of Internet services by all possible innovative means. We will try to note that in the library information
environment of customer service, traditional forms of work are preserved, which remains relevant and meets
the needs of the information society as a whole. But this does not mean that information services should not
be constantly in the dynamics, improve, and thus be competitive in the market. Therefore, the forms and
methods of remote (information) service of network and local resources are becoming one of the leading
activities of modern public library. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Мета роботи – розкрити тлумачення понять: «інновації», «бібліотечна інновація», «інноваційна
діяльність» у контексті дослідження вітчизняних фахівців бібліотечної галузі. Проаналізувати теоретико-методичні засади щодо впровадження в бібліотечну практику вебтехнології для ефективного дистанційного інформаційного обслуговування користувачів. Методологія дослідження ґрунтується на використанні загальнонаукових підходів: соціокультурному, соціокомунікативному, системному, а також
на застосуванні загальнонаукових методів (аналізу, синтезу, узагальнення). Наукова новизна роботи полягає в глибокому аналізі та комплексному підході до вивчення питання якісного задоволення користувача
бібліотеки крізь призму впровадження інноваційних форм і методів у бібліотечну діяльність. Висновки. З проведеного дослідження можемо констатувати, що вітчизняні фахівці розглядають сучасні концепції діяльності провідних бібліотек з питань інформаційного обслуговування користувачів. Зокрема,
пропонують шляхи впровадження інноваційних форм та методів, напрямів і способів реалізації інноваційної діяльності соціально-комунікаційних інститутів відповідно до інформаційно-технологічних
викликів, які ставить перед ними суспільство XXI століття, цим самим ствердно позиціонуючи перспективи та досягнення в розвитку й упровадженні в бібліотечну практику інтернет-обслуговування
всіма можливими інноваційними засобами. Зауважимо, що в бібліотечному інформаційному середовищі збережено й традиційні форми обслуговування користувачів, що й надалі залишається актуальним та відповідає потребам інформаційного суспільства загалом. Але це аж ніяк, не означає, що
інформаційні послуги не повинні постійно перебувати в динаміці, удосконалюватися, відтак бути конкурентноспроможними на ринку. Тож форми й методи дистанційного (інформаційного) обслуговування мережевими та локальними ресурсами стають одним з провідних напрямів діяльності сучасної
публічної бібліотеки. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.subject |
бібліотека |
uk_UA |
dc.subject |
цифровізація бібліотек |
uk_UA |
dc.subject |
бібліотечна інновація |
uk_UA |
dc.subject |
інноваційна політика бібліотеки |
uk_UA |
dc.subject |
бібліотечно-інформаційне обслуговування |
uk_UA |
dc.subject |
інноваційна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
вебтехнології |
uk_UA |
dc.title |
Перспективи інноваційних змін у бібліотечній діяльності: погляди вітчизняних вчених |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Prospects of innovative changes in library activity: views of domestic scientists |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |