Короткий опис(реферат):
Мета дослідження пов’язана із пошуком нових технологій розвитку системи підвищення кваліфікації в середині організації за рахунок використання інформаційного забезпечення. Актуальними
проблемами на сьогодні є пошук інноваційних підходів до системи управління персоналом, формування
ефективної системи управління підприємством, створення власної системи навчання, структуризація і систематизація інформаційного забезпечення навчання та врегулювання інформаційних потоків
доступу працівників до інформаційних ресурсів й інформаційних джерел. Методологія емпіричного
дослідження, тобто спостереження та порівняння на прикладі функціонування системи підвищення
кваліфікації працівників фабрики «Світоч» дає можливість на основі аналізу та синтезу (виділення
окремих частин наявної системи та поєднання їх в одне ціле) запропонувати розробку й застосування
спеціально організованої бази даних, що покликана забезпечити єдине структурне рішення для всіх
інформаційних елементів процесу та її змістове наповнення. Новизна роботи полягає в описанні
структури бази, яка через відповідні програми направлятиме працівників на дослідження та набуття
нових знань, а також дозуватиме їх кількість. У системі створено посилання на друковані й електронні джерела, що допоможуть працівникові глибше дослідити тему. Важливою перевагою цієї підсистеми управління розвитком персоналу є забезпечення зворотного зв’язку на всіх рівнях організації.
Така система професійного навчання персоналу дасть змогу найбільш ефективно використовувати
новітні технології і забезпечить можливість електронного навчання. Висновки. Реформування та
вдосконалення системи професійного навчання сприятимуть: створенню сучасної цілісної, мобільної
та гнучкої системи підвищення кваліфікації з належним ресурсним потенціалом; запровадженню системи оцінювання і моніторингу надання освітніх послуг; створенню належних умов для реалізації
права фахівців на професійний розвиток; розширенню спектру освітніх послуг і збільшенню кількості
суб’єктів навчання, а також забезпечать якість навчання та його безперервність.
Суть розробки, основні результати:
The purpose of the study is to find new technologies for the development of training systems within the
organization through the use of information support. Current issues are the search for innovative approaches
to personnel management, the formation of an effective enterprise management system, creating internal
training system, structuring and systematization of information training and regulation of information flows
of access to information sources and resources. The methodology of empirical research, i.e. observation and
comparison on the example of the professional development system of «Svitoch» factory allows to offer the
development and application of a specially organized database, based on analysis and synthesis (selection of
individual parts of the existing system and their combination into one), which is designed to provide a single
structural solution for all information elements of the process and its content. The novelty of the work is to
describe the structure of the database, which through appropriate programs will guide employees to research
and acquire new knowledge, as well as dose its quantity. The system provides links to printed and electronic
sources that will help the employee to explore the topic more deeply. An important advantage of this HR
development subsystem is that it provides feedback at all levels of the organization. Such a system of
professional staff training will allow the most effective use of the latest technologies and provide the possibility
of e-learning. Conclusions. Reforming and improving the vocational training system will ensure: the creation
of a modern, holistic, mobile and flexible training system with adequate resource potential; quality and
continuity of education; introduction of a system of evaluation and monitoring of the provision of educational
services; creation of appropriate conditions for the realization of the right of specialists to professional
development; expanding the range of educational services and increasing the number of subjects of education,
as well as ensure the quality of education and its continuity.