Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Палеха, Юрій Іванович | |
dc.contributor.author | Зозуля, Наталія Юріївна | |
dc.date.accessioned | 2022-10-03T11:25:48Z | |
dc.date.available | 2022-10-03T11:25:48Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Палеха Ю. І., Зозуля Н. Ю. Гуманізація професійної підготовки фахівців з інформаційної, бібліотечної та архівної справи за умов дистанційного навчання // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. 2022. № 2. С. 108–114. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4430 | |
dc.description | The goal of the work. To determine the trends in the functioning of higher education in the field of social communications and the essence of the humanization of professional training of specialists in information, library and archival affairs, under conditions of forced distance learning of students during martial law. The research methodology consists in the application of the scienific methods and systematic method of research. The scientific novelty of the work is to expand the understanding of online learning, strategic approaches that create an inclusive climate of the online course, able to maintain cognitive and affective differences that coexist in training specialists in information, library and archival affairs in higher education. Conclusions. It was found that the system of professional training requires significant optimization, revision of the pedagogical paradigm of effective educational process, increasing attention to the study of the basics of general culture, the formation of economic, legal, political, psychological, pedagogical and informational cultures. Scientifically substantiated need for humanization of professional training of future specialists in information, library and archival affairs, special attention is paid to providing formal and informal online education, awareness of internal needs and at the same time objective need for mobile self development, ability to adequately and dynamically communicate with others and yourself. It has been established that humanization supplies the strict, practical education strategy for online education, which creates an inclusive online course environment, which is able to support the cognitive and affective differences, that coexisted within the courses of the high education institutions. It is defined that the education humanization actualizes the issue of the improvement of the organizational and management of the future specialist culture on the basis of self-oriented technologies development, ensures self-developing conditions for the student, for his self-realization in professional activity, contributes to the growth of the mental potential, philosophy formation, moral behavior pattern. | uk_UA |
dc.description.abstract | Мета роботи – визначити тенденції функціонування вищої освіти в галузі соціальних комунікацій і сутність гуманізації професійної підготовки фахівців з інформаційної, бібліотечної та архівної справ за умов вимушeного дистанційного навчання здобувачів освіти в часи оголошення воєнного стану. Методологія дослідження пeрeдбачає застосування загальнонаукових методів та системного методу досліджeння. Наукова новизна роботи полягає в розширенні уявлень про онлайн-навчання, стратегічні підходи, що формують інклюзивний клімат онлайн-курсу, здатний підтримувати когнітивні й афективні відмінності, що співіснують у межах підготовки фахівців. Висновки. З’ясовано, що система професійної підготовки потребує відчутної оптимізації, перегляду педагогічної парадигми реалізації ефективного навчально-виховного процесу, посилення уваги до вивчення основ загальної культури, формування економічної, правової, політичної, психолого-педагогічної та інформаційної культур. Науково обґрунтована необхідність гуманізації професійної підготовки майбутніх фахівців інформаційної, бібліотечної та архівної справи. Особливу увагу звернено на активізацію формальної та неформальної онлайн-освіти, усвідомлення внутрішньої потреби й одночасно об’єктивної необхідності мобільного саморозвитку, уміння адекватно й динамічно контактувати з оточенням та із самим собою. Встановлено, що гуманізація пропонує чіткі, практичні підходи до онлайн-підготовки, що створюють інклюзивний клімат онлайн-навчання, здатний підтримувати когнітивні й афективні відмінності, що співіснують у межах курсу закладів вищої освіти. Визначено, що гуманізація освіти актуалізує проблему вдосконалення управлінської культури майбутніх фахівців на основі розробки особистісно орієнтованих технологій, забезпечує умови особистісного розвитку здобувача освіти, його психологічного захисту та самореалізації в професійній діяльності, сприяє підвищенню інтелектуального потенціалу, формуванню світогляду, eкономічних,, правових та політичних знань і свідомості, духовних зразків поведінки, моралі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | гуманізація | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | онлайн-курси | uk_UA |
dc.subject | фахівці з інформаційної, бібліотечної та архівної справи | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | заклади вищої освіти | uk_UA |
dc.title | Гуманізація професійної підготовки фахівців з інформаційної, бібліотечної та архівної справи за умов дистанційного навчання | uk_UA |
dc.title.alternative | Humanization of professional training specialist of information, library, and archival affairs under distance learning | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |