dc.contributor.author |
Денисюк, Жанна Захарівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-04-28T13:41:46Z |
|
dc.date.available |
2020-04-28T13:41:46Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
Денисюк Ж. З. Престиже споживання як фактор набуття статусних ідентичностей у масовій культурі // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури. 2016. Вип. ХХХVI. С. 38-46. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/443 |
|
dc.description |
This article analyzes the prestigious consumption, determined by mass culture as the acquisition mechanism status, desired by the individual identities in the modern society. The simulative nature of
consumption and the relationship between the consumer and symbolic properties of things, included the branding industry are considered. The essential factors of identity formation within the framework of consumption as an important form of social existence are reviewed. |
|
dc.description.abstract |
Стаття присвячена аналізу престижного споживання, обумовлюваного масовою культурою, як механізму набуття бажаних статусних ідентичностей індивідом у сучасному суспільстві. Розкрито симулятивну природу споживання та залежність між споживчими й символічними властивостями речей, що становлять індустрію брендингу. Розглянуто сутнісні фактори формування ідентичності в рамках споживання як однієї з важливих форм соціального буття |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.subject |
споживання |
uk_UA |
dc.subject |
престижне споживання |
uk_UA |
dc.subject |
масова культура |
uk_UA |
dc.subject |
ідентичність |
uk_UA |
dc.title |
ПРЕСТИЖНЕ СПОЖИВАННЯ ЯК ФАКТОР НАБУТТЯ СТАТУСНИХ ІДЕНТИЧНОСТЕЙ У МАСОВІЙ КУЛЬТУРІ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Luxury consumption as a factor of gaining status identity in mass culture |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |