Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Малярське навчання в Лаврській церковно-мистецькій школі другої половини XVIII століття

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Веремеєнко, Тарас Ростиславович
dc.date.accessioned 2022-11-16T10:54:04Z
dc.date.available 2022-11-16T10:54:04Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Веремеєнко Т. Р. Малярське навчання в Лаврській церковно-мистецькій школі другої половини XVIII століття. // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2022. № 3. С. 137–140 uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4498
dc.description The purpose of the article is to investigate the history of the activities of the Lavra art school in the second half of the 18th century. In addition, the author characterises the principle of teaching students in this institution with the help of Lavra drawings. The research methodology is based on using the principles of historicism and objectivity, as well as the historicalcomparative method. These methods provide the history of the activity of the Lavra art school in the second half of the 18th century and the principle of student education. Scientific novelty of the work. The author presents the general history of the activities of the Lavra church-arts school in the second half of the 18th century. For the first time, the drawings by which students studied and painted were published. Moreover, for the first time, the principle of learning painting was analysed. Conclusions. The findings demonstrate that this topic has been studied for two centuries, but it has not been studied enough. However, we can say with full confidence that the Lavra art school of the second half of the 18th century taught students according to Western European textbooks. This enabled teaching highly professional masters with their painting style. This confirms that the Lavra had a close connection with Europe, like all of Ukraine. uk_UA
dc.description.abstract Мета статті – дослідити історію діяльності Лаврської школи другої половини XVIII століття, охарактеризувати принцип навчання учнів за допомогою лаврських малюнків. Методологія дослідження ґрунтується на використанні принципу історизму та об'єктивності, історико-порівняльного методу, що дали змогу проаналізувати історію діяльності Лаврської школи другої половини XVIII століття та принцип навчання учнів. Наукова новизна роботи полягає в тому, що в ній доповнена загальна історія діяльності Лаврської церковно-мистецької школи в другій половині XVIII століття. Вперше опубліковані малюнки, за якими навчалися учні. Також уперше проаналізовано принцип навчання малярської справи. Висновки. Порушене питання дослідники вивчали тривалий період часу – протягом двох століть, проте не достатньо ґрунтовно. Виявлено, що Лаврська школа другої половини XVIII століття навчала учнів за західноєвропейськими посібниками, що давало можливість готувати високопрофесійних майстрів. Це вкотре підтверджує, що Лавра мала тісний зв'язок з Європою, як і вся Україна. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject ікономалярня uk_UA
dc.subject мистецтво uk_UA
dc.subject іконопис uk_UA
dc.subject навчання uk_UA
dc.subject Києво-Печерська лавра uk_UA
dc.subject учні uk_UA
dc.subject бароко uk_UA
dc.title Малярське навчання в Лаврській церковно-мистецькій школі другої половини XVIII століття uk_UA
dc.title.alternative Painting Studies at the Lavra Church-Art School of the second half of the 18th Century uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу